پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
نماینده مردم خمینی شهر:

هرچه می‌کشیم از آی‌کیوی بالای هاشمی‌ها است!

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 574356
نماینده مردم خمینی شهر گفت: آقای جهانگیری باید در برابر برخی از اقدامات و تصمیماتی که گرفته پاسخگو باشد و نمی‌تواند با این گفته‌ها خود را سلب مسئولیت کند اگر وی با اقدامات دولت مخالف است اشتباهاتش را علنی بگوید و با عذرخواهی کنار برود.
هرچه می‌کشیم از آی‌کیوی بالای هاشمی‌ها است!
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه بودجه دولت بهره وری و رشد اقتصادی امروز کشور از شرایط مناسبی برخوردار نیست، اظهار داشت: در حال حاضر آقای جهانگیری نقش فرار رو به جلو را بازی می‌کند این در حالی است که کمتر کسی است که نداند وی و تیمش سال‌های سال مقدرات این مملکت را به ویژه در بعد اقتصادی تنظیم کرده است. 
 
وی با بیان اینکه این اقدامات از زمان سیاست تعدیل اقتصادی دولت سازندگی شروع شد و تا امروز ادامه یافته است. افزود: اگر بودجه و تنگناهایش را نگاه کنیم می‌بینیم این همان برنامه‌ای است که جهانگیری و تیم اقتصادی دولت ارائه داده است.
 
ابطحی یادآور شد: در حال حاضر اخباری  مبنی بر اینکه آقایان نقشه راهی تهیه کرده اند که براساس آن جهانگیری را برای انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدای خود مطرح کند، به گوش می‌رسد. ممکن است به همین دلیل جهانگیری تصمیم گرفته باشد که امروز نقش مخالف دولت را بازی کند.
 
وی ادامه داد: از سوی دیگر اخیرا جهانگیری در سخنانی اعلام کرده که یکسری مدیران آویزان دولت هستند. خب شما آنها را آویزان کرده اید، این‌ها رفع مسئولیت نمی‌کند. 
 
ابطحی  تصریح کرد: آقای جهانگیری باید در برابر برخی از اقدامات و تصمیماتی که گرفته پاسخگو باشد و نمی‌تواند با این گفته‌ها خود را سلب مسئولیت کند اگر وی با اقدامات دولت مخالف است اشتباهاتش را علنی بگوید و با عذرخواهی کنار برود.
 
نماینده مردم خمینی شهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اظهارات اخیر مرعشی مبنی بر اینکه آی کیوی بالا مشکل خانواده مرحوم هاشمی  است، خاطرنشان کرد:  آقای مرعشی اخیرا گفته آی کیوی ما بالاست، از همین آی کیوی بالای شما است که ما امروز به اینجا رسیده ایم. آن‌ها همواره خود و تیم شان را برتر از بقیه می‌دانند و دچار خودبرتربینی هستند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *