چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مرزگذاری اصلاح‌طلبان با روحانی را نباید جدی گرفت

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 574287
کارشناس سیاسی معتقد است: مرزگذاری ظاهری اصلاح‌طلبان با حسن روحانی را هیچ نباید جدی گرفت. اصلاح‌طلبان بخواهند یا نه، پشیمان باشند یا امیدوار، در کارنامه دولت‌داری حسن روحانی شریکند.
مرزگذاری اصلاح‌طلبان با روحانی را نباید جدی گرفت
به گزارش جهان نيوز ، مهدی محمدی کارشناس سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی عقل سرخ نوشت: مرزگذاری ظاهری اصلاح طلبان با حسن روحانی را هیچ نباید جدی گرفت. اصلاح طلبان بخواهند یا نه، پشیمان باشند یا امیدوار، در کارنامه دولت داری حسن روحانی شریکند. دولت داری که همین بودجه امسال نشان می دهد به طرز نگران کننده ای شکست خورده است. مشکل اصلی دوم خردادی ها که هنوز هم قادر به حل و چه بسا فهم آن نیستند، این است که هر وقت قدرت گرفته اند به سمت براندازی رفته اند و به همین دلیل بخش بزرگی از آنها را اساسا نمی توان عضو نرمال جامعه سیاسی دانست. گذشته از اراده براندازی، با مردم صادق هم نیستند. همین حالا مشکلشان با روحانی این نیست که کار کشور را به بن بست کشانده بلکه در اصل می گویند چرا ما را تحویل نمی گیرد و چرا به میزانی و به شکلی که ما می خواهیم تندرو نیست.
 
اصولگرایان باید مشکل خود را با جامعه حل کنند اما اصلاح طلبان حتی اگر این مشکل را حل کرده باشند باز با خود مشکلی دارند که ظاهرا حل شدنی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *