پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حمله ۲ زورگیر با تبر به زن جوان در پارکینگ خانه‌

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 574258
دو زورگیر تبر به دست که به زنی جوان در پارکینگ مجتمع مسکونی اش حمله کرده بودند، دستگیر شدند.
حمله ۲ زورگیر با تبر به زن جوان در پارکینگ خانه‌
به گزارش جهان نيوز، روز شنبه چهارم آذرماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره زورگیری همراه با ضرب و جرح شدید یک خانم جوان به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودروی پرشیا تیره رنگ با تهدید سلاح سرد و در حالیکه خانم جوانی را از ناحیه صورت مورد جراحت شدید چاقو قرار داده بودند ، اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه و کیف دستی حاوی پول و مدارک شناسایی وی کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: با خودروی پژو 206 شخصی وارد پارکینگ شده و قصد رفتن به سمت آسانسور را داشتم که ناگهان دو جوان به سمت من حمله ور شده و با تهدید چاقو و تبر اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و کیف دستی ام کردند. یکی از سارقان نیز بدون هیچ دلیلی و در حالیکه سرقت را انجام داده بودند، چاقویش را به روی صورتم کشید و باعث جراحت شدید صورتم شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم.

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سرقت و انجام بررسی های میدانی اطلاع پیدا کردند که ساختمان مسکونی مقابل محل سرقت، مجهز به دوربین های مداربسته است، تصاویر بدست آمده از دوربین مشرف به خیابان مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا خودروی سواری پژو پرشیا تیره رنگ متعلق به سارقان در مقابل در پارکینگ محل سکونت مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت که با شناسایی خودرو، مالک آن به نام بیژن متولد 1368 در شهرستان قزوین شناسایی شد. با شناسایی تصویر بیژن از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان قزوین اعزام و موفق به دستگیری بیژن شدند.

بیژن در همان زمان دستگیری صراحتا به زورگیری از مالباخته اعتراف کرد و ضمن معرفی یکی از دوستانش به نام ناصر به عنوان همدست، در خصوص زورگیری از مالباخته به کارآگاهان گفت : به همراه ناصر به تهران آمده و در حال چرخیدن در خیابان ها بودیم که ناگهان ناصر با دیدن سرنشین خانم یک 206 عنوان کرد که قصد دارد تا به این خانم شماره تلفن بدهد؛ دنبال این ماشین به راه افتادیم تا نهایتا در یک کوچه ، خودرو 206 وارد پارکینگ یک ساختمان مسکونی شد؛ من ماشین را مقابل ساختمان نگه داشتم و ناصر قبل از بسته شدن در پارکینگ وارد ساختمان شد.

بیژن در ادامه اظهاراتش مدعی شد : پس از ورود ناصر به داخل ساختمان ، ناگهان صدای جیغ یک خانم از داخل پارکینگ بلند شد، به سرعت به داخل پارکینگ رفتم تا ببینم چه اتفاقی افتاده که ناگهان آن خانم جوان را با صورتی بریده شده مشاهده کردم، ناصر پس از سرقت کیف و گوشی تلفن همراه این خانم از ساختمان خارج شد و من نیز از ترس ، به سرعت از ساختمان خارج شدم بیژن در شرایطی مدعی بیگناهی خود شد که مالباخته در اظهاراتش عنوان کرده بود که دو سارق با تبر و چاقو به او حمله ور شده بودند.

با شناسایی ناصر متولد 1362 به عنوان دیگر متهم پرونده ، او نیز بلافاصله در شهرستان قزوین دستگیر شد. ناصر که از مجرمان سابقه دار است و تاکنون 13 بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده، در شرایطی منکر هرگونه سرقت از شاکی پرونده شد که صراحتا توسط شاکی ، به عنوان فرد ضارب شناسایی شده و همدست او نیز صراحتا به ارتکاب سرقت و ضرب و جرح مالباخته توسط ناصر اعتراف کرد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهمان برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی آنها در دستور کار قرار گرفته و هر دو متهم با قرار قانونی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

وی از شهروندان و مالباختگانی که توسط سرنشیان یک دستگاه خودرو پرشیای تیره رنگ که با استفاده از تبر و چاقو اقدام به زورگیری و سرقت از آنها کردند دعوت کرد تا برای شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر - میدان نیلوفر مراجعه کنند.

منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرباز
Iran, Islamic Republic of
راستی زور گیرها زورشان به اقا زاده ها می رسد ! یا به انهایی که از شدت گرسنگی رمق دفاع کردن ندارند حمله می کنند.