جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
فولادگر:

خدمات‌رسانی دولت به زلزله‌زدگان مطلوب نیست

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 574243
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:عملکرد دولت در خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور تاکنون مطلوب ما نبوده است.
خدمات‌رسانی دولت به زلزله‌زدگان مطلوب نیست
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا فولادگر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عملکرد دولت در خدمات رسانی و ارائه کانکس به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: عملکرد دولت در خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور تاکنون مطلوب ما نبوده است.

وی با بیان اینکه انتظار ما از دستگاه‌های دولتی و رسمی بیش از این‌ها بود، افزود: پایین بودن سرعت عمل دولت از مواردی است که مردم و نمایندگان این مناطق نیز به آن اذعان دارند.

فولادگر تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و مردم در سختی و سرما هستند امیدواریم دولت در ارائه تسهیلات و خدمات خود به زلزله زدگان سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به طرح مجلس در حمایت از زلزله زدگان خاطرنشان کرد: این طرح در دست بررسی است. البته بخشی از آن به دلیل بررسی و اصلاح ایرادات موجود در طرح به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این اصلاحات صورت گرفته و طرح به شکل قانون دربیاید چرا که منابع پیش بینی شده در این طرح روند خدمت رسانی به زلزله زدگان را بهبود می‌بخشد.

منبع:خبرگزاری دانشجو

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *