شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
درخواست کارگردان فلسطینی:

درباره کشور فلسطین بیشتر فیلم بسازید

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 574229
نورس ابو صالح کارگردان فلسطینی گفت: تصمیم ترامپ در مورد قدس، جهان اسلام را به هم نزدیک کرد زیرا متوجه شدیم که آمریکا دوست ما نبوده و نخواهد بود. آمریکا همواره در کنار اسرائیل ایستاده است.
درباره کشور فلسطین بیشتر فیلم بسازید
به گزارش جهان نيوز،‌ نورس ابوصالح کارگردان فلسطینی در مراسم بررسی و نمایش فیلم «پالتوی گشاد» در دانشگاه قره‌بوک ترکیه با بیان اینکه فیلم‌های ساخته شده با موضوع فلسطین برای معرفی مساله این کشور کافی نیستند، تصریح کرد: هرچه بیشتر در این زمینه فیلم تولید شود، مساله فلسطین نیز بیشتر و سریعتر به گوش مردم جهان رسانده می شود.

وی درباره هدف خود از ساخت فیلم‌هایی با موضوع فلسطین گفت: تلاش می کنم در فیلم‌هایم فلسطین را به جهان معرفی کنم.

این فیلمساز فلسطینی ادامه داد: ده‌ها داستان دردناک در فلسطین وجود دارد که باید از طریق هنر بازتاب داده شوند. هنرمندان باید بیش از پیش از طریق فیلم ها و آهنگ ها به این حکایت ها اهمیت دهند. من هم تلاش کردم از طریق فیلم دردهای مردم کشورم را به گوش جهانیان برسانم. تولید فیلم و ساکت نبودن در قبال رنج و دردهای جاری مردم فلسطین بزرگترین سلاح من است.

ابوصالح اعلام کرد: سال ۲۰۰۸ در غزه جنگ رخ داد و من هم پس از برقراری آتش بس به فکر تولید فیلمی در این زمینه افتادم و فلیمی را به نام «آتش بس» تولید کردم که به وسیله این فیلم به فرانسه رفتم.

منبع: سینما پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *