چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
سیاری در اختتامیه مسابقات قرآنی ارتش؛

دشمنان امروز جنگ نرم را آغاز کرده‌اند

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 574198
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اگر آنچه دشمنان در میدان جنگ نرم می‌خواهند اجرایی شود، دیگر نیازی به جنگ سخت نیست.
دشمنان امروز جنگ نرم را آغاز کرده‌اند
به گزارش جهان نيوز،‌ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین اختتامیه سی‌وهفتمین دروه مسابقات قرآنی آجا که صبح امروز دوشنبه بیست‌وهفتم آذر در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۲ بهمن ۵۷ که انقلاب پیروز شد دشمن علیه کشور ما اقدام کرده، چرا که مسیر نظام اسلامی خلاف مسیر آنها است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به این موضوع که ما با استکبار جهانی هیچ وجه مشترکی نداریم، ادامه داد: استکبار به دنبال سلطه است و ما به دنبال راه خدا هستیم؛ از سوی دیگر چون منافع دشمنان با پیروزی انقلاب در ایران از بین رفت دشمنی را برای شکست انقلاب آغاز کردند.

وی با تاکید بر این موضوع که ما تا امروز ۱۷ هزار شهید ترور داشتیم، افزود: دشمنان ابتدا ترور را آغاز کردند، اما موفق نشدند سپس به سراغ جنگ‌های قومی رفتند و بعد هم جنگ تحمیلی را آغاز کردند؛ بعد هم تحریم و جنگ‌های نیابتی را راه انداختند که در هیچ کدام موفق نبودند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان این موضوع که دشمنان امروز جنگ نرم را آغاز کرده‌اند تا بر ذهن جونان تسلط پیدا کنند، ادامه داد: این تسلط باعث می‌شود رفتارها عوض شود و آنچه دشمنان می‌خواهند اجرایی شود که در این صورت دیگر جنگ سخت لازم نیست.

وی تنها‌ راه مقابله با این کار دشمن را اصلاح سبک زندگی دانست و تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند هویت ملت ما را بگیرند، چرا که در این صورت از اعتقادات خود دفاع نخواهیم کرد؛ برای این کار هم دشمنان بیش‌ از ۳ هزار شبکه ‌را در تلویزیون و فضای مجازی به راه انداختند.

سیاری گفت: دشمن می خواهد اعتقادات و فرهنگ ما را ضعیف کند تا در مسیر آنها حرکت کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان این موضوع که حرکت استکبار برای تغییر سبک زندگی، استراتژی قورباغه‌ای است، افزود:دشمن قصد دارد سبک زندگی ما را عوض کند تا مسیر انقلاب را بدون لشکرکشی عوض کند.

سیاری در پایان خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با این اقدام دشمن عمل به قرآن است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *