جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پرتره ۱۲۰هنرمند موسیقی رونمایی می‌شود

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 574189
نمایشگاه عکس‌های مریم زندی از ۱۲۰ هنرمند موسیقی در دو دهه اخیر افتتاح و کتاب عکس «سیمایی از موسیقی معاصر ایران» رونمایی می‌شود.
پرتره ۱۲۰هنرمند موسیقی رونمایی می‌شود
به گزارش جهان نيوز،‌ گالری ایوان در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان عکس‌های‌ مریم زندی است. این نمایشگاه عکس به بهانه جشن رونمایی از کتاب «چهره‌های 5، سیمایی از موسیقی معاصر ایران» روز جمعه یکم دی‌ماه افتتاح می‌شود و در نخستین روز نمایشگاه از کتاب جدید مریم زندی رونمایی می‌شود.

در این کتاب عکس‌هایی که زندی از سال 1380 تا سال 1396 از هنرمندان موسیقی ایران ثبت کرده است، به چاپ رسیده و در میان آنها تصاویر هنرمندانی قرار دارد که در طول این سال‌ها درگذشته‌اند. تمام عکس‌های این کتاب سیاه و سفید است و در این کتاب 300 صفحه‌ای تصویر 120 نفر از چهره‌های معاصر موسیقی ایران آمده است.

نمایشگاه عکس‌های‌ مریم زندی از اول تا هشتم دی ماه 1396 در گالری ایوان به نشانی  الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره 1 برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١6 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

مریم زندی متولد 1325 گرگان و عضو هیئت موسس انجمن ملی عکاسان ایران است. وی تاکنون مجموعه عکس‌ چهره‌های «سیمایی از ادبیات معاصر ایران1و2»، «سیمایی از نقاشان معاصر ایران» و «سیمایی از هنرمندان سینما و تئاتر معاصر ایران» منتشر کرده است.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *