جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ایران حمله به کلیسا در کویته را محکوم کرد

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 574188
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به کلیسایی در شهر کویته پاکستان را محکوم و آن را اقدامی بیرحمانه و کور علیه انسان های بیگناه دانست.
ایران حمله به کلیسا در کویته را محکوم کرد
به گزارش جهان نيوز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به کلیسایی در شهر کویته پاکستان را محکوم و آن را اقدامی بیرحمانه و کور علیه انسان های بیگناه دانست.

قاسمی ضمن تسلیت به ملت و دولت پاکستان و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه گفت: بقایای تروریست های تکفیری - صهیونیستی داعش که با حمایت های برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای، سر از خاورمیانه در آورده و شکست‌شان در سوریه و عراق قطعی شده است، با پراکندگی در منطقه به کشتار و ریختن خون انسان های بی گناه با هر مذهب و عقیده و در هر گوشه از جهان که بتوانند می پردازند و در دوره بعد از شکست، می کوشند از طریق حملات تروریستی کور، بی هدف و پراکنده، در میان ملت ها رعب و وحشت ایجاد و اراده و وحدت آنها را تضعیف کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اگر چه بزرگ ترین گروه تروریستی در جهان به رغم میل باطنی بدخواهان و با اراده پولادین دولت ها و ملت های منطقه از هم پاشید، اما بقایای آنها با دست یازیدن به چنین اعمال کور و سبعانه ای درصدد زنده نگاه داشتن تفکر تروریستی اند تا همچنان منطقه و جهان را در آشوب و ناآرامی نگاه دارند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *