پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد:

اقدام‌کشتی‌گیر ایرانی‌جهاد ورزشی‌علیه‌ اسرائیل‌بود

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 574074
تولیت آستان قدس رضوی اقدام ‌«علیرضا کریمی» کشتی‌گیر سرافراز ایرانی را جهادی ورزشی علیه رژیم غاصب صهیونیستی توصیف کرد و گفت: با این کار شما پیام ‌انزجار و تنفر ملت ایران‌ از ظلم و جنایات اسرائیل به گوش جهانیان رسید.
اقدام‌کشتی‌گیر ایرانی‌جهاد ورزشی‌علیه‌ اسرائیل‌بود
به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با کشتی‌گیر پهلوان علیرضا کریمی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: کار شما، یک جهاد ورزشی بود و از تشک کشتی، با رژیم غاصب و کودک‌کش مبارزه کردید. در جهاد، فرد از جان خود برای یک هدف الهی می‌گذرد، شما هم از حق خود و از فرصت مسلم قهرمانی برای هدف الهی و انسانی گذشتید.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در دنیایی که متأسفانه عده‌ای حتی در برخی دولت‌ها در کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی و رابطه با آن هستند، اقداماتی همچون کار شما، مثل یک نهیب است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این اقدام جهادی در برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی؛ پیام گویایی از انزجار و تنفر ملت ایران نسبت به جنایات و ظلم‌های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را همراه داشت.

وی افزود: آقای کریمی نسل جدید انقلاب اسلامی هستند و روزهای پیروزی این انقلاب را ندیده‌اند، این اقدام عزتمندانه نشان می‌دهد که جوانان ما با پیام و آرمان‌های انقلاب و امام راحل آشنا و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: به عنوان خادم بارگاه قدس رضوی از این اقدام سرافرازانه تشکر می‌کنم و ملبس شدن به لباس خادمی حضرت رضا(ع) را به شما تبریک می‌گویم.
 
منبع: آستان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *