جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

لغو دیدار استقلال ـ ایران جوان به دلیل آلودگی هوا

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 574058
بنا بر مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران دیدار استقلال ـ ایران جوان بوشهر که قرار بود فردا دوشنبه در تهران برگزار شود به دلیل آلودگی هوا لغو شد.
لغو دیدار استقلال ـ ایران جوان به دلیل آلودگی هوا
به گزارش جهان نيوز ، جلسه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران ساعتی قبل به‌دلیل آلودگی هوا در روزهای گذشته و روزهای آتی تشکیل شد و در این جلسه مصوباتی برای 24 ساعت آتی مدنظر قرار گرفت.

بنا بر مصوبه این کارگروه تمامی مدارس استان تهران به‌غیر از منطقه فیروزکوه و دماوند و پردیس فردا دوشنبه بیست و هفتم آذرماه تعطیل خواهد بود.

ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه، عدم فعالیت معادن آسفالت و کارهای عمرانی و تغییر طرح ترافیک به محدوده زوج‌وفرد نیز از جمله مصوبات مهم این کارگروه برای 24 ساعت آتی در نظر گرفته شده است.

همچنین دیدار تیمهای استقلال ـ ایران جوان بوشهر که در قالب جام حذفی قرار بود در ورزشگاه آزادی برگزار شود به‌خاطر آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها لغو شد و در زمان دیگری برگزار می‌شود.


منبع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *