جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بدهی 10 هزار میلیارد تومانی وزارت راه به پیمانکاران

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 574023
آخوندی گفت: وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران 10 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که در این خصوصی از تمامی پیمانکاران بابت صبوری سپاسگذاری می کنم.
بدهی 10 هزار میلیارد تومانی وزارت راه به پیمانکاران
به گزارش جهان نيوز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم دومین نمایشگاه صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته با بیان اینکه صنعت حمل و نقل بسیار پردامنه است، اظهار کرد: این صنعت شامل بخش های حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی، دریایی و سیستم های نگهداری جاده ای است.

وی تأکید کرد: هوشمندسازی بخش حمل و نقل در این نمایشگاه دیده شده و با استفاده از بخش های خصوصی و استارت آپ هایی که ایجاد شده زمینه دسترسی آزاد به اطلاعات را فراهم کرده ایم.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تمامی حوزه ها فناوری های نوین را ایجاد کرده ایم تصریح کرد: سعی کرده ایم این فناوری های نوین را در بخش های زیرسازی و بتن ریزی و نیز برای رویه های بتنی آزادراه تهران – شمال استفاده کنیم.

وی گفت: در بخش استفاده از فناوری های نوین آسفالت و همچنین رویه های بتنی اقدامات خوبی از جمله استفاده از رویه های بتنی در آزادراه تهران – شمال و اصفهان – شیراز و خراسان جنوبی صورت گرفته است.

آخوندی به بخش فناوری ساخت تونل اشاره کرد و افزود: 31 کیلومتر تونل در آزادراه تهران – شمال در دست احداث داریم و آیین نامه جدید تونل سازی را برای ایمنی در برابر آتش تدوین کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داریم یادآورشد: متأسفانه در تأمین مالی پروژه های بزرگ و مهندسی با کمبود منابع مالی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که مطالبات پیمانکاران را از طریق مختلف از جمله اسناد خزانه ملی پرداخت کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امسال 28 هزار میلیارد تومان با بخش خصوصی در بخش های مختلف حمل و نقلی همکاری کرده ایم.

آخوندی با اشاره به اینکه در سختی هایی که در بودجه امسال وجود دارد امیدوار هستیم،  ادامه داد: موتور ساخت حمل و نقل را در مدهای مختلف روشن نگه  می داریم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: امیدواریم هستیم با یکپارچگی دولت و ملت بتوانیم سختی های بودجه امسال را به نحوی جبران کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *