پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

همراه باشهدا؛ زندگی نامه شهید آقاپور

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 574006
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید محمدتقی آقاپور از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
همراه باشهدا؛ زندگی نامه شهید آقاپور
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید
پاسدار شهید محمد تقی آقاپور به سال 1327 در روستای حیدرلوی ذسیر از توابع شهرستان ارومیه دیده به دنیا آمد.در خانواده متدین رشد پیدا کرد.

با تشکیل حزب جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت آن درآمد و بعد از مدتی عضو فعال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید. بعد از پیروزی انقلاب برای خدمات بیشتر به انقلاب صف سپاه پاسداران پیوست و سرانجام در تاریخ 1360/3/18 در منطقه دارلک مهاباد در حین درگیری با ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *