پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آرای دیدار جنجالی گل گهر- خونه به خونه اعلام شد

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 573947
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال 2 نفر از عوامل اصلی جنجال در دیدار گل گهرسیرجان و خونه به خونه بابل را به محرومیت مادام العمر از فوتبال محروم کرد.
آرای دیدار جنجالی گل گهر- خونه به خونه اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرانجام آرای نهایی خود را درمورد پرونده  دیدار جنجالی گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل که با مسائل مربوط  به جادوگری و خرافات ارتباط مستقیمی داشت، صادر کرد.
 
برهمین اساس حسن بدافشان رئیس هیئت فوتبال سیرجان به دلیل فعالیت همزمان در این هیئت و همچنین هیئت رئیسه باشگاه گل گهر سیرجان و تخلف هایی که نسبت به نظارت بر عوامل زیرمجموعه اش انجام داده است  به محرومیت مادام العمر از فوتبال محکوم شد. علی گویینی، مسئول ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان هم به دلیل ریختن مایع مشکوک به ادرار در زمین بازی گل گهر و خونه به خونه با حکم محرومیت مادام العمر از حضور در فوتبال محکوم شد.

همچنین رضا فتح آبادی، سرپرست تیم گل گهر سیرجان به یک سال محرومیت از فوتبال و تیم گل گهر سیرجان به انجام 2 بازی خارج از استان کرمان محکوم شدند.

برهمین اساس عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق شخصا به این پرونده رسیدگی کرد و تمام افراد محکوم در این پرونده به دلیل مسئولیت ها و تخلفاتشان محروم شده اند. قضات حکمیت ما این آرا را صادر کرده اند و قطعا دلایل و اصول مستندی برای آن دارند. 

او درباره اینکه آیا افراد محکوم فرصت اعتراض به رای را دارند یا خیر، گفت: طبق آئین نامه کمیته اخلاق آن ها می توانند به این آرا اعتراض کنند اما به هر حال تخلف افراد محرز است.

سمامی درمورد پیگیری های کمیته اخلاق نسبت به سایر پرونده های جادوگری در فوتبال تصریح کرد: طبق دستور ریاست کمیته اخلاق تمام مسائل مربوط به جادوگری را با دقت دنبال می کنیم. از آنجاییکه خودم مسئول رسیدگی به این پرونده ها هستم امیدوارم با یاری خدا بررسی ها با نتایج خوبی همراه شود. باید مبحث استفاده از اینگونه اراجیف در جامعه فوتبال ایران کلا حذف شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *