پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله جوادی آملی در دیدار وزیر ارشاد:

هنرمندان با هنرشان به جامعه خدمت می‌کنند

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 573867
آیت‌الله جوادی آملی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر هنرمندان در جامعه باید دیده شود، زیرا آنها می‌خواهند با هنر خود به جامعه و مردم خدمت کنند.
هنرمندان با هنرشان به جامعه خدمت می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، آیت الله جوادی آملی در این دیدار با تاکید بر ارتباط متواضعانه مدیران با مردم و جایگاه بلند خدمت به مردم در قرآن و گفتار اهل بیت علیهم السلام گفت: رعایت ادب و تواضع با اهل هنر و ادب ضروری است.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق ادامه داد: خانواده‌های سنتی در گذشته بیشتر به تحکیم خانواده توجه داشتند و محبت میان زن و مرد بیشتر بود. بنابراین باید علل طلاق را در جامعه شناسایی و راه های مودت و تحکیم خانواده را پیدا کنیم.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: هنر می تواند در خدمت سلامت اجتماعی و ترویج ارزش‌ها باشد و زندگی اهل بیت علیهم السلام و اصحاب آن‌ها نمونه‌های خوبی برای دست اندرکاران حوزه  فرهنگ و هنر است.

در این دیدار سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه فعالیت‌ها و روند اجرایی اقدامات این وزارتخانه در طول دولت‌های یازدهم و نیز گزارش اقدامات ١٠٠ روزه در دولت دوازدهم را ارائه داد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *