شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
انصارالله:

آمریکا ناامیدانه وکیل مدافع عربستان شده است

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 573607
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که عربستان چون به برخورداری از حمایت آمریکا مطمئن است، در حق ملت یمن جنایت بیشتری را مرتکب می‎شود.
آمریکا ناامیدانه وکیل مدافع عربستان شده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز(شنبه) اعلام کرد که آمریکا در جنگ یمن به وکیل مدافع ریاض تبدیل شده است و عربستان چون به پشتیبانی آمریکا مطمئن است، در حق ملت یمن جنایت بیشتری را مرتکب می‎شود.

محمد عبدالسلام در صفحه توئیتر خود به اظهارات نماینده امریکا در سازمان ملل درباره حمله موشکی یمن به ریاض در نوامبر گذشته اشاره کرد و نوشت: آمریکا ناامیدانه وکیل مدافع عربستان شده است.

وی همچنین به حملات روز جمعه عربستان  به بمباران سه استان یمن اشاره کرد و گفت: عربستان روز گذشته سه جنایت در سه استان تعز، صعده و الحدیده مرتکب شده که در پی آن ۷۰ نفر کشته و یا زخمی شدند. حال آیا همپیمانان عربستان گمان می‎کنند که به یمنی‎ها خدمات انسان دوستانه ارائه می کنند؟

  •  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *