پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
مقام آمریکایی:

دیوار براق جزء جدانشدنی از "اسرائیل" است!

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 573517
یک منبع آمریکایی در کاخ سفید گفت که "مایک پنس"، معاون رئیس جمهور آمریکا که قرار است چهارشنبه آینده به فلسطین اشغالی سفر کند از دیوار براق دیدن خواهد کرد.
دیوار براق جزء جدانشدنی از "اسرائیل" است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، این منبع آمریکایی گفت که سفر مایک پنس برخلاف سفر قبلی دونالد ترامپ به فلسطین اشغالی، سفر شخصی نخواهد بود بلکه یک سفر کاملا رسمی است.

به گفته تلوزیون رژیم صهیونیستی اظهارات این مقام آمریکایی ممکن است اوضاع را در کرانه باختری و غزه بیش از پیش شعله ور کند چرا که فلسطینی ها بازدید پنس از دیوار براق را تلاشی از سوی مقامات آمریکا برای تحمیل کار انجام شده در قدس پس از اعلام تصمیم ترامپ برای این شهر می دانند.

در همین راستا خبرگزاری آسوشیتدپرس دیروز جمعه به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید در راستای تصمیم دونالد ترامپ برای قدس مبنی بر به برسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی گفت که دیوار براق "دیوار ندبه" در نهایت جزء جدایی ناپذیر از "اسرائیل" خواهد بود.

این منابع مدعی شدند که نمی توان تصور کرد که دیوار براق بخشی از "اسرائیل" نباشد.شایان ذکر است که سازمان ملل متحد در تاریخ 13 اکتبر 2006 با تصویب قطعنامه ای هر گونه ارتباط تاریخی یهود با مسجد الاقصی و دیوار براق را نفی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *