سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

قدردانی پویش مردمی از کریمی قهرمان کشتی

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 573470
پویش مردمی که به دنبال افتخارآفرینی علیرضا کریمی پهلوان کشتی کشور تشکیل شده است، جمعه شب آیینی را برای قدردانی از وی در مسجد حجت ابن الحسن (ع) برگزار کردند.
قدردانی پویش مردمی از کریمی قهرمان کشتی
به گزارش جهان نيوز، در این آیین 20 سکه بهار آزادی که در این پویش از سوی مردم توسط جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی جمع آوری شده بود به پهلوان علیرضا کریمی‌ تقدیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در این آیین تجلیل گفت: اگر انسان ها زبان تشکر از یکدیگر نداشته باشند زبان تشکر از خدای متعال را نیز نخواهند داشت، این بسیار سنت حسنه و نیکویی است که بتوانیم از افراد موثر که قدم ها و کارهای خیر انجام می دهند، قدردانی کنیم.

سرهنگ پاسدار علی لشگری ادامه داد: پهلوانان و قهرمانان زیادی در کشور بوده اند و اکنون هم هستند و چرا یک عده خاصی نام و یادشان باقی می ماند، چرا از بین این همه قهرمانانی که بودند یک نفر قهرمان تختی و پوریایی ولی و علیرضا کریمی می شوند.

لشگری گفت: یک پهلوان ممکن است زور و قدرت زیادی داشته باشد ولی خصلت مردانگی نداشته باشد، پهلوانی که هم زور و اخلاق نیک دارد و می توان از خودگذشتگی کند و از علاقمندهای خود بگذرد، نمونه است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) فردیس افزود: بعضی از افراد در جاهای مختلف ورزش می کنند، اگر این ورزش همراه با تهذیب نفس نباشد، هیچ ارزشی ندارد باید اخلاق و منش پهلوانی در هنگام ورزش دیده شود.

وی گفت: شهرستان فردیس به نام نیک مردان، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شناخته می شود که این برای ما جای بسی افتخار است.

وی اظهار داشت: در کنار پهلوانانی که حاضرند، پهلوانانی بودند که نباید فراموش شوند و آنها هم شهدای عزیزمان هستند، شهدای عزیز ما در مقابل توپ و تفنگ دشمن سینه سپر کردند و برای عزت و سربلندی کشور و دین از جان خود گذشتند.

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *