پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:

ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شد

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 573465
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز شنبه ۲۵ آذر ماه در سایت لبیک آغاز می شود.
ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر،حجت الاسلام محمدرضا فقیهی گفت: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز شنبه ۲۵ آذرماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.irآغاز می شود و تمامی دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاههای کشور می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ۵ گروه اساتید دانشگاه ها، دختران دانشجو، متاهلین، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه ها می توانند ثبت نام کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: اعزام های هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه ۹۶ تا اردیبهشت ماه ۹۷ صورت خواهد گرفت و کاروان ها به دو صورت زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات خواهند شد.

وی گفت: این ستاد با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان وظیفه عمومی ناجا، مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول را اخذ خواهد کرد و تسهیلات مالی نیز برای این سفرها با همکاری بانک ملت و صندوق رفاه دانشگاهیان اعطا خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *