جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش سخنگوی ناجا به‌نحوه برخورد با دستفروشان

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 573422
سخنگوی نیروی انتظامی به نحوه برخورد مامورین شهرداری در معیت پلیس با دستفروشان واکنش نشان داد.
واکنش سخنگوی ناجا به‌نحوه برخورد با دستفروشان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، منتظرالمهدی در این باره گفت: پیش تر و مکرر در مکرر بنا بر تدابیر فرمانده ناجا تاکید نموده ایم که کارکنان پلیس می بایست رفتارشان را در حین انجام ماموریت های انتظام بخشی جامعه، در چارچوب دکترین و آموزه"پلیس مهربان و مقتدر" به سامان برسانند و لاجرم هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست.

وی افزود: طبیعتا افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انضباطی واقع می گردند.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: بدیهی است سازمان هایی که جهت انجام ماموریت خود از ماموران ناجا کمک می گیرند نیز نباید به گونه ای عمل کنند که پلیس را در موقعیت های چالش برانگیز قرار دهند.

منتظرالمهدی در خاتمه گفت: البته همه ما به عنوان شهروندان جامعه من جمله "دست فروشان عزیز" باید مسئولیت اجتماعی خود را پذیرفته و قوانین شهری را برای برخورداری از حقوق شهروندی رعایت نماییم و قطعا سازوکارهای لازم برای ساماندهی دست فروشان توسط شهرداری محترم فراهم می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *