شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

ظریف: آمریکا هیچ‌ حدی برای‌ نفاق‌ نمی‌شناسد

جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 573352
ظریف در توییتی تازه با اشاره به گزارش موسسه تحقیقات سلاح در مخاصمات مبنی بر تایید ارسال سلاح‌های آمریکایی و سعودی به داعش گفت: این درحالی است که آمریکا تبلیغات سعودی‌های و اماراتی‌ها درباره یمن را نشخوار می‌کند.
ظریف: آمریکا هیچ‌ حدی برای‌ نفاق‌ نمی‌شناسد
به گزارش جهان نيوز؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: در همان روزی که آمریکا تبلیغات سعودی و امارات در مورد یمن را نشخوار می‌کند، گزارش موسسه تحقیقات سلاح در مخاصمات تایید کرده است که سلاح‌های آمریکایی و سعودی به دست داعش رسیده‌اند.
 
وی گفت: به نظر می‌رسد این دولت آمریکا هیچ حد و مرزی برای بی‌حیایی و نفاق نمی‌شناسد. 

ظریف هم‌چنین در پایان به لینک خبر رویترز مربوط به گزارش موردنظر اشاره کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر خداوند متعال ایشان را مجسمه بی حیایی و نفاق قرار داده چرا طرف مقابل اینقدر ساده دل بوده؟" المومن کیّس"
ح
Iran, Islamic Republic of
پس چراجناب وزیر اینقدر برای اجرای برجام پافشاری کرده اید ؟
Iran, Islamic Republic of
اگه اینو میدونستی و مذاکره کردی ، ...
اگه نمیدونستی و مذاکره کردی... هستی .
اقبال مهدوی راد
Iran, Islamic Republic of
وقت خواب بخیر درآستانه اتمام 40سالگی نظام مقدس جمهوری اسلام ایران فرمایش روح خدا از قبل از انقلاب ودر دوران مبارزات و بعد پیروزی انقلاب تا زمان ارتحال ایشان آمریکا را در ابعاد مختلف بعنوان دشمن معرفی فرمودندتا جائیکه لقب شیطان بزرگ بر او نهادند ودر ادامه مسیر خلف صالحش امام خامنه ای با همان صلابت آمریکا را دشمن اسلام /مردم/ ایران/ حتی دنیا اعلام فرمودندولی آقایانی او را کدخدا پنداشتند تا جائیکه دولت مردان ما تلفنی با اوباما که مرده صحبت کردن با یک جاروکار ما بود حرف زدند واما حالا مرد اول سیاست خارجه ما افاضه داشتند آمریکا هیچ حدی برای بی حیایی و نفاق نمی شناسد. عجب فرمایشی فرمودیدمواظب خودتان باشید اسفند دود کنید/ پارچه سبزی ببندید حتما آیت الکرسی خوانده شود و.. تا چشم حسودان کارگر نیفتد.حیف هستید. شاید هم تقصیری ندارید چون در آمریکا بزرگ شدید و خلق و خوی مردم شریف ایرانی را نمی دانید.

آخه مرد حسابی کل مملکت وصل کردید به انرژی هسته ای و5 سال راندید و راندید و دستاوردهای هسته ای را بر باد دادید که این را تحویل ملت دهید ملت که از اول انقلاب میدانستند آمریکا حیا ندارد او دشمن است چیزی به ما نمی دهدو با تمام قوا به ما ضربه میزندو.../.

تنها یک راه دارید فورا از ساحت ولایت عذرخواهی کنید از پیشگاه ملت باوفا عذرخواهی کنید واز این سیاست های غلط دست بردارید و بلفور استعفا دهید. البته مرد می خواهد.