جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

واکنش‌ظریف‌به‌نمایش‌تبلیغاتی‌آمریکا در سازمان‌ملل

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 573273
وزیر خارجه کشورمان به نمایش تبلیغاتی نماینده آمریکا در سازمان ملل واکنش نشان داد.
واکنش‌ظریف‌به‌نمایش‌تبلیغاتی‌آمریکا در سازمان‌ملل
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان، در واکنش به نمایش تبلیغاتی نماینده آمریکا در سازمان ملل در صفحه خود بر روی توییتر نوشت: وقتی که من در سازمان ملل بودم این نمایش و آنچه به بار آورد را دیدم.

پیش از این غلامعلی خوشرو نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، اتهامات سفیر آمریکا علیه ایران را قویا رد کرد و گفت: این اقدام نشانه بارز نقش مخرب، تحریک آمیز و غیر مسئولانه آمریکا است.

نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، با حضور در محل نگهداری قطعاتی که گفته می‌شود لاشه موشک‌های ایرانی است، در برابر خبرنگاران مدعی ارسال تسلیحات ایرانی برای انقلابیون یمن شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
وقتی که مردم ایران فقط از طریق رسانه هاس صهیونیستی و سیاستمدران غربی می توانند از قول قرار های دولت محترم به قدرت های استعماری با خبر بشوند.

به گزارش رجانیوز فدریکا موگرینی در اظهارات خود گفت: امروز رازی را درباره درخواست ایران در برجام افشا می‌کنم. در بخش مقدمه (PREAMBLE) توافق هسته‌ای ایران «نیم‌جمله‌ای» با این مضمون وجود دارد که خواستار قرار دادن برجام به عنوان زیربنایی برای گفت‌وگو درباره مسائل دیگر است. این جمله به درخواست ایران در بخش مقدمه برجام گنجانده شده است دولت ایران برجام را برای مناقشات داخلی می‌خواست.
حسین
Netherlands
بسیار بسیار خوب اما نا کافی.
اگر دشمن پانصد ملیارد اسلحه به سعودیهای متجاوز می فروشند ، ما هم حق فروش داریم.