کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی‌دلیگانی:

مردم خودشان درباره یارانه‌ها تصمیم بگیرند

23 آذر 1396 ساعت 22:45

حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: منابع حاصل شده از هدفمندی یارانه‌ها توسط مردم مدیریت شده و خودشان درباره سرنوشت این منابع تصمیم بگیرند. بنابراین ما نمی‌توانیم در رابطه با این منابع قیم مردم باشیم.


به گزارش جهان نیوز؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در مرحله اول افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله آب، برق، گاز، نفت‌گاز و بنزین بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان منابع به دست آورد، اظهار داشت: در مرحله دوم افزایش قیمت حامل‌های انرژی مابه‌التفاوت منابع دولت به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید.

وی افزود: اگر کسی این ارقام را قبول ندارد به بانک مرکزی مراجعه کند و تمام اسناد آن وجود دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه پیشنهاد افزایش قیمت‌ها طبق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور موجب می‌شود که منابع دولت از محل اجرای هدفمند‌سازی یارانه‌ها با توجه به مصرف بالا به بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان برسد که معتقدیم باید بخشی از آن بین مردم بازتوزیع شود.

حاجی‌دلیگانی در عین حال تأکید کرد که منابع حاصل شده از هدفمندی یارانه‌ها توسط مردم مدیریت شده و خودشان درباره سرنوشت این منابع تصمیم بگیرند؛ بنابراین ما نمی‌توانیم در رابطه با این منابع قیم مردم باشیم.

منبع:دانشجو


کد مطلب: 573269

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/573269/مردم-خودشان-درباره-یارانه-ها-تصمیم-بگیرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com