جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گالری ها در آخرین روزهای آذر

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 573101
گالری هایی در هفته پایانی آذر ماه برپا هستند که در اینجا به معرفی اجمالی این گالری ها می پردازیم.
گالری ها در آخرین روزهای آذر
به گزارش جهان نيوز، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود.

برای همین پیشنهاد گالری‌ گردی را در طول هفته برای شما داریم که در اینجا به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

گالری مهر مریم
هنرمندانی چون مجید جوان، زهرا ارشادی، طاهره عسگری، لیلی عظیمی فهیم آثار خود را در این گالری از 18 آذر تا 2 دی ماه سال جاری عرضه می کنند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری مهر مریم مراجعه کنند.

نگارخانه سهراب
محمد استادیان آثار خود را از 17 تا 28 آذر ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه سهراب مراجعه کنند.

نگارخانه والی
سعید عارف آثار خود را در این گالری از 17 تا 28 آذر ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه والی مراجعه کنند.

نگارخانه آرته
آناهیتا عاصیان آثار خود را در این گالری از 17 تا 26 آذر ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آرته مراجعه کنند.

گالری اثر
مجتبی تاجیک آثار خود را در این گالری از 17 آذر تا 8 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اثر مراجعه کنند.

نگارخانه ماه
مهدی رحیمی آثار خود را در این گالری از 24 آذر تا 12 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه ماه مراجعه کنند.

نگارخانه بهنام دهش پور
علی روستاییان فرد آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 آذر ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه بهنام دهش پور مراجعه کنند.
«گالری گردی» نام مجموعه‌ای از آثار علی روستاییان‌فرد است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

درونمایه اصلی آن بازدید‌کنندگان گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری هستند. در این مجموعه هنرمند، مخاطبین آثار هنری را دستمایه اصلی کار خویش قرار می‌دهد و به جای اثر هنری، بازدیدکننده اثر را به کانون اصلی فضاسازی خویش تبدیل می‌کند

گالری ابد
هامون بادبر آثار خود را در این گالری از 24 آذر تا 8 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ابد مراجعه کنند.

نگارخانه کاوه
لیدا ارزاقی آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 آذر ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه کاوه مراجعه کنند.

گالری سیحون
صادق ادهم آثار خود را در این گالری از 24 آذر تا 6 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سیحون مراجعه کنند.

صادق ادهم متولد 1357 و فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی از دانشگاه تهران است.

او نمایشگاه های انفرادی متعددی برگزار کرده اند از جمله نمایشگاه مجسمه درسال 94 در گالری سیحون، نمایشگاه حجم در سال 93 درگالری 26، نمایشگاه انفرادی نقاشی در موزه هنرهای معاصر اهواز در سال 1392، برگزیده در دو سالانه مجسمه های شهری تهران در سالهای 90و 93 و 95 وبرگزیده دو سالانه مجسمه سازی در نیاوران و مقام اول طراحی در هفتمین، هشتمین و نهمین دوره هنرهای تجسمی خوزستان بین سالهای 84 تا 86 موزه هنرهای معاصر اهواز و آبادان است.

نگارخانه نقش جهان
هنرمندانی چون فاطمه جعفری سیاوشانی،صنم ثقت الاسلامی، فرگل فامیلی، سمانه گلزاری پاک و مریم محمدی آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 آذر سال جاری عرضه می کنند.
علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه نقش جهان مراجعه کنند.

گالری مژده
افروز هوشنگ آثار خود را در این گالری از 24 آذر تا 1 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری مژده مراجعه کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *