چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۶

پاسخ دفتر استاد رحیم پور به‌خانم ابتکار و مولاوردی

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 572957
ما تنها مسئول گزارش هایی ازسخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی هستیم که خود درپایگاه rahimpour.ir منتشر می کنیم و یا درصدا وسیما پخش می شود.
پاسخ دفتر استاد رحیم پور به‌خانم ابتکار و مولاوردی
به گزارش جهان نيوز؛ دفتر استاد حسن رحیم پور ازغدی پاسخ ذیل را به خانم ابتکار وخانم مولاوردی درمورد خبر جعلی منتشرکرد:
 
۱.  تعابیری چون " سند ۲۰۳۰ توسط دولت بکمک بهاییان همچنان  در حال اجرایی شدن است" یا "معاونت زنان قوه مجریه ازروابط نامشروع دفاع می کند "یا "معاون رییس جمهور گفته از روابط نامشروع دفاع می کنیم "درسخنان استاد رحیم پور نیامده و برداشت یا اختراع رسانه هاست.

 ۲. درمورد توئیت تکذیب نشده مولاوردی  گفته شده طبق پرینتی که درجلسه توسط یکی از دانشجویان داده شد  خانه داری ، کلفتی خوانده  شده وبه مادری توهین شده است و چنین نسبتی از سوی ایشان به کسی داده نشده است. اتفاقا دانشجوی مذکور طرفدار آن خانم بوده و ازمحتوای آن توئیت دفاع می کرد و این سخنان درواقع پاسخ به آنان بود.

۳. معاون امور زنان ومعاون حقوق شهروندی از منظر نخبگان حوزه ودانشگاه فعالیت های نادرست و گاه حتی همزبانی های مشکوک فرهنگی وآموزشی با محافل رسمی وغیررسمی غربی  داشته اند که گاه در مواردی ختی با جاسوس های بازداشت شده آمریکایی بوده وتاکنون  شفاف سازی نشده وارتباط با جریانهای فمینیستی سکولار داخلی وخارجی نیزیکی دوتا نبوده است وادامه دارد.

۴. متاسفانه خبرهای بی ربط منتشره  تبدیل به سنت جاریه درفضای مجازی شده وقضاوتها بر این مبنا ست. این سخنرانی بزودی منتشرخواهدشد.
ما مسئول گزارش هایی ازسخنرانی های ایشان هستیم که خود درپایگاه  rahimpour.ir منتشر می کنیم و یا درصدا وسیما پخش می شود. مشکل دیگر آن است که ده ها کانال تلگرامی یاسایت ها و وبلاگ ها وصفحات اینستاگرام بنام ایشان وجوددارد که  ارتباطی با ما ندارند. آدرس کانال تلگرامی ما درهمان سایت موجود است وبارها نقل قول های ناقص یا نادرست ازایشان راتکذیب کرده ایم وخواهیم کرد. خوب است دیگران هم تکذیب کنند و شفاف باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه نشد!
خبری را نشر می‌دهید و بعد هم تکذیبیه! جو ملتهب می‌شود و اذهان مخدوش که بهائیان پشت طرح چه کسانی هستند و ... آخرش هم هیچی.
Iran, Islamic Republic of
استاد جنگ روانی اند و البته توهینشان آشکار و بسیار زشت بود به خانم قریشی
حسین
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید نخبگان کشور ما از شهید شیخ فضل الله نوری تا شهید مطهری وتا فرهیخته ای مثل استادرحیم پور قربانی اتهامات سیاسی باشند؟؟؟!!!
خدا مارا از بازی های سیاسی و رسانه های حزبی نجات بده
اون دفعه هم یکی از رسانه های مدعی اصلاح طلبی به جناب استادگفته بود "تخریب منتخب ملت توسط ایدئولوگ اصولگرایان" که بعد از مدتی متوجه شد صوت جعلی است
United States
بابا نپيچون تو سايت اصولگراها هم زدن ما هم خونديم ... ميخواي بگي هگل ايراني حداقل جرات هگل رو هم داشته باش
فقط ادعا هستيد
Ukraine
جمع کن بابا اخوی
شما یکیتون اول جرات کنه سر یه میز مناظره با ایشون بشینه بعد ادعا کنین. از سروش تا کدیور و کوچیک و بزرگتون فراری هستین از مناظره و برای زدنش فقط جنگ روانی دستور کارتونه
سرباز
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی بخواهد بداند در دعوای به اصطلاع سیاسی چه کسی دلسوز است عقبه تداکراتی وجناهی او به کجا وصل است یعنی از کفار حمایت می شود یا از حوزه های دینی حال استاد رحیم پورها مورد بغض کفارند یا حمایت ?