پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

محمود عباس: به شورای امنیت می رویم

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 572953
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن موفقیت آمیز توصیف کردن نشست استانبول از رجوع به شورای امنیت برای ابطال تصمیم ترامپ ضد قدس خبر داد.
محمود عباس: به شورای امنیت می رویم
به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: نشست استانبول یکی از نشست های مهم و موفقیت آمیز بود و موضوع مهم یعنی قدس و تصمیم آمریکا درباره آن مطرح شد.

وی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: تصمیم اخیر آمریکا در  تعیین قدس به عنوان پایتخت (رژیم) اسرائیل با همه قطعنامه های سازمان ملل و قطعنامه های شورای امنیت که خود آمریکا با آن موافقت کرده در تناقض است.

عباس تاکید کرد: شاهد واکنش های شدید و تظاهرات هایی در سراسر جهان در واکنش به تصمیم رئیس جمهور آمریکا بودیم.

وی که در کنفرانس خبری پایان نشست استانبول صحبت می کرد، اعلام کرد: واشنگتن دیگر به عنوان میانجی گر در روند صلح مطرح نیست و ما میانجی گری آنرا نخواهیم پذیرفت چرا که آمریکا شرایط اولیه لازم را برای واسطه گری  که همان عدم جانبداری است، را از دست داده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: ما  برای ابطال تصمیم(ترامپ) در تعیین قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به شورای امنیت می رویم و خواستار عضویت کامل کشور فلسطین خواهیم شد. آمریکا اقدامی که قبلا ممنوع بود را انجام داده است.
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *