جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
عابدینی مطرح کرد

پشت پرده ۶۱ میلیارد گمشده باشگاه پرسپولیس

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 572883
مدیر عامل اسبق پرسپولیس تکلیف ۶۱ میلیارد گمشده در باشگاه پرسپولیس را مشخص کرد.
پشت پرده ۶۱ میلیارد گمشده باشگاه پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، امیر عابدینیدرباره گم شدن 61 میلیارد در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: 61 میلیارد تومان مربوط به زمانی است که قرار بود تراز مالی باشگاه پرسپولیس مثبت شود تا این تیم به بخش خصوصی واگذار شود.
 
تراز مالی باشگاه را به علت خصوصی سازی مثبت اعلام کردند 
او ادامه داد: مسئولان قصد داشتند اموالی را به باشگاه پرسپولیس اضافه کنند تا برای خصوصی سازی تراز مالی این باشگاه مثبت شود. ورزشگاه درفشی فر را به طور شفاهی به نام پرسپولیس کردند اما سند این ورزشگاه را به نام باشگاه نزدند.

در انتقادات به طاهری مسائل پشت پرده وجود دارد 
عابدینی بیان کرد: 61 میلیارد پول کمی نیست که در باشگاه پرسپولیس گم شود. به هر حال انتقادات به طاهری مدیر عامل سابق پرسپولیس نشان می دهد که مسائل پشت پرده در این موضوع دخیل است. همچنین مسائل پشت پرده، سمی خطرناک برای ورزش کشورمان است.

باشگاه پرسپولیس متعهد به پرداخت پول هدایتی به گولچ نبوده است 
مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره اینکه ترکاشوند پول اهدایی هدایتی را به گولچ نداده است، بیان کرد: هدایتی 200 هزار یورو به باشگاه پرسپولیس داده است اما کمک مالی هدایتی به باشگاه به صورت عام صورت گرفته است و در فیش واریزی نوشته نشده است که باشگاه پرسپولیس متعهد است این پول را به حساب گولچ واریز کند.

او ادامه داد: اظهارات هدایتی و طاهری درست است و باشگاه پرسپولیس در ابتدای قرارداد با گولچ 30 هزار یورو به این بازیکن پرداخت کرد اما این بازیکن قبل از زمان پرداخت مطالباتش از پرسپولیس جدا شد.

بحث بازنشستگی طاهری بهانه است 
عابدینی تصریح کرد: طاهری اصرار به جدایی از پرسپولیس را داشت و بحث بازنشستگی اش بهانه است چرا که این مسئولان ورزش می توانستند این موضوع را حل کنند تا طاهری همچنان مدیرعامل این تیم بماند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اختلاف طاهری با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد:ین موضوع صحت دارد و وزیر ورزش و جوانان دیدگاه های متفاوتی دارند و همین امر باعث شد طاهری از پرسپولیس برود.

درست نیست مدیریت طاهری را زیر سئوال ببریم 
عابدینی درباره اظهارات طاهری که یک ریال هم برای پرسپولیس بدهی نمی گذارد، بیان کرد: عملکرد طاهری باید در پایان مدیریتش بررسی کنیم چرا که  او قبل از 30 خرداد 97 از پرسپولیس جدا شد، براین اساس درست نیست که مدیریت طاهری را زیر سئوال ببریم. اگر طاهری خارج از مصوبات هیئت مدیره کار کرده باشد در آن صورت اعضای مجمع و هیئت مدیره باید مانع اقداماتش می شدند.

بعید است درباره میزبانی از تیم های عربستانی موافقت شود 
عضو هیئت رئیسه سابق سازمان لیگ برتر درباره وضعیت نمایندگان ما در میزبانی از تیم های عربستانی بیان کرد: تاج رئیس فدراسیون فوتبال عجله کرد و نباید بیان می کرد که اگر میزبانی نمایندگان ما برابر تیم های عربستانی پذیرفته نشود در این رقابت ها شرکت نمی کنیم. به هر حال مسئولان اجرایی ای اف سی با ما لجبازی می کنند و به خوبی می دانند که ایران امنیت دارد.

او در پایان خاطر نشان کرد:  کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا 17 نفر عضو دارد که 14 عضو این کمیته موافق ما نیستند و مصوبات علیه ما صادر می شود. به هر حال بعید است با میزبانی ما برابر تیم های عربستانی موافقت شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *