جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
پورابراهیمی در نطق میان دستور:

با ادبیات سیاسی نمی‌توان وزارت رفاه را اداره کرد

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 572862
نماینده مردم کرمان در مجلس به انتقاد از عملکرد وزارت رفاه در اداره صندوق‌های بازنشستگی پرداخت.
با ادبیات سیاسی نمی‌توان وزارت رفاه را اداره کرد
به گزارش جهان نيوز،‌ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه 22 آذر) صحن علنی پارلمان با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اظهار داشت: به فضل خدا خواب شوم آمریکا در فلسطین با تدابیر فرماندهان شجاع ما همچون سردار سلیمانی خنثی خواهد شد.

وی بااشاره به موضوعات کلان کشور خاطرنشان کرد: براساس ماده 30 برنامه ششم توسعه قرار بود تا در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان اقداماتی صورت گیرد اما در این رابطه شاهد هیچگونه اقدامی از سوی دولت نیستیم و این موضوع در لایحه تقدیمی دولت نیز دچار بی‌توجهی شده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه وضعیت وزارت رفاه وضعیت مطلوبی نیست، گفت: خبرهایی که درباره مشکلات این وزارتخانه به گوش می‌رسد بسیار نگران کننده بوده و عدم شفافیت و بروز تخلفات گسترده در مجموعه اقتصادی وزارت رفاه و تامین اجتماعی ایجاد زمینه بحران بزرگی در کشور می‌کند.

پورابراهیمی با مورد خطاب قرار دادن روحانی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور با ادبیات سیاسی نمی‌شود وزارت رفاه را اداره کرد.

وی افزود: گزارشهایی که صندوق بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و صندوق فولاد به گوش می‌رسد نگران کننده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی ما درباره تحقق برنامه‌های دولت با بررسی‌های اولین بر روی لایحه تقدیمی بیشتر شده که ما انشاءالله در کمیسیون تلفیق اصلاحات لازم را بر روی این لایحه انجام خواهیم داد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *