چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کشتی گرفتن در ایران هیجان‌انگیز است

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 572798
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در کشتی آزاد گفت: کشتی گرفتن در حضور تماشاگران پرشمار ایرانی که با شوق و اشتیاق زیادی کشتی گیران را تشویق می‌کنند هیجان‌انگیز و احساس بسیار خوبی است که در هیچ جای جهان نظیر ندارد.
کشتی گرفتن در ایران هیجان‌انگیز است
به گزارش جهان نيوز، کایل اسنایدر: درباره ناکامی تیم تایتان مرکوری در دفاع از عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان و شکست در فینال گفت: در مرحله مقدماتی کار چندان سختی نداشتیم، اما فینال خیلی جذاب و هیجان‌انگیز شده بود و هر دو تیم می‌توانستند قهرمان شوند؛ در لحظاتی از مسابقه ما قهرمان بودیم و در لحظاتی دیگر حریفمان؛ واقعا جذاب و هیجان انگیز بود؛ کار چندان راحتی نداشتیم. البته هدف ما دومین قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها بود، اما حریفمان بهتر بود و برنده شد.
 
وی درباره سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها گفت: ۱۶ عنوان دار جهان و المپیک در این مسابقات حاضر شدند که نشان دهنده سطح بالای مسابقات بود. همچنین سه تیم بسیار خوب از ایران در این مسابقات حاضر شدند که «بیمه» حریف اصلی ما مقابل دیگر تیم ایرانی شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید، اما مصاف با یکی از نمایندگان ایران در فینال با وجود تشویق‌های طرفداران ایرانی حاضر در سالن کار آسانی نبود. ما هدفی جز قهرمانی نداشتیم، اما کمی بدشانسی آوردیم و البته حریف از ما بهتر بود.

قهرمان آمریکایی کشتی آزاد در خصوص کسب مدال‌های طلای جهان و المپیک طی سال‌های 2015 تا 2017 و سلطه‌اش بر این وزن و البته شکست در جام باشگاه‌های سال 2016 در اوکراین و جام جهانی کرمانشاه گفت: مربیان بسیار خوب، انگیزه برای پیشرفت، تمرینات مستمر و داشتن حریفان تمرینی قدرتمند سبب شده به این موفقیت‌ها برسم و البته تمرکز من همیشه برای رشد و پیشرفت بیشتر است. این جاده همیشه دست انداز دارد، اما باید به تلاش و کوشش ادامه دهیم تا پیشرفت کنیم.

اسنایدر درباره دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم مسابقات جهانی سال 2017 در پاریس گفت: در این وزن کشتی‌گیران خوبی از جمله عبدالرشید سعداله یف روس حضور دارند، با این وجود من سعی دارم که با تمرینات سخت و فشرده و مداوم، فاصله خود را با رقبا بیشتر کنم. البته در این مسابقات متاسفانه این فرصت فراهم نشد چرا که آنها به مراحل بالاتر نرسیدند و سعداله‌یف یک وزن پایین‌تر از من کشتی گرفت. البته امیدوار بودم که یزدانی هم در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کرد تا با او هم یک کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای المپیک ریو در خصوص تماشاگران کشتی در ایران گفت: ایرانی‌ها بر خلاف مردم آمریکا کشتی را دقیق دنبال می‌کنند؛ کشتی گرفتن در ایران هیجان‌انگیز است و به همین علت ایران بهترین کشور برای برگزاری مسابقات و کشتی گرفتن است. کشتی گرفتن در حضور تماشاگران پرشمار ایرانی که با شوق و اشتیاق زیادی کشتی گیران را تشویق می‌کنند احساس بسیار خوبی است که در هیچ جای جهان نظیر ندارد.

وی که بعد از زلزله کرمانشاه در صفحه شخصی خود با مردم این استان ابراز همدردی کرده بود، گفت: دعا می‌کنم همه در سلامت باشند و همچنان بتوانیم به آنها دلگرمی بدهیم. ایران را دوست دارم و از حضور در ایران بسیار خوشحالم. سال گذشته نیز برای حضور در جام جهانی کرمانشاه به ایران سفر کردم و خاطرات خوبی در ذهن همه ما به یادگار ماند چرا که مردم استقبال بسیار خوبی از ما داشتند و به گرمی پذیرای ما بودند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *