پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ختران تنیس باز 6 نشان گرفتند

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 572767
تیم تنیس روی میز دختران ایران با کسب یک نشان برنز تیمی رقابت های پاراآسیایی جوانان 2017 و در مجموع با کسب 6 مدال به کار خود پایان داد.
ختران تنیس باز 6 نشان گرفتند
به گزارش جهان نيوز، تیم تنیس روی میز دختران کشور شب گذشته به یک نشان برنز تیمی رقابت های پاراآسیایی جوانان امارات دست یافت و آخرین مدال مسابقات در بخش دختران را به نام خود ثبت کرد.

تیم ایران متشکل از آیدا فاضل نیا و فاطمه محمدی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر تیم قزاقستان را شکست داده و به نشان برنز دست یابند. تیم تنیس روی میز دختران با کسب 2 نشان طلا، یک نقره و 2 برنز در بخش انفرادی و یک نشان برنز در بخش تیمی به کار خود پایان داد.

ایران در بخش مسابقات نشسته تیمی هم نماینده داشت که به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان مسابقات این بخش برگزار نشد.

مریم گیلانی و زهرا انصاریان طلایی های این مسابقات بودند، فرزانه سهرابی تبار نایب قهرمان شد، آیدا فاضل نیا و فاطمه محمدی هم هر کدام یک نشان برنز در بخش انفرادی بدست آوردند و در بخش تیمی هم یک نشان برنز دریافت کردند.

کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان با 114 ورزشکار در هفت رشته ورزشی حضور دارد. این مسابقات از 17 آذر آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه دارد.

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *