جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۶
بازهم آقای وزیر!

ارتباط وزیر اطلاعات با اندیشه امام تا چه حد است؟

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 572724
امام خمینی(ره) در قسمتی از پیام خود به مناسبت عید قربان در مهر ۱۳۶۰ فرمودند: "در این سال، این عید برای مسلمانان از آن جهت مبارک تر است که در آستانه آن فرعون مصر رهسپار کوی فرعونیان گردید".
ارتباط وزیر اطلاعات با اندیشه امام تا چه حد است؟
به گزارش جهان نيوز، حسین شمسیان در کانال شخصی اش در تلگرام نوشت:  وزیر اطلاعات با اشاره به شکل‌گیری گروه های افراطی مانند جماعه المسلمین و سازمان جهاد وجماعت اسلامی در مصر گفت: هرچند انقلاب اسلامی در برخی از این گروه‌ها تأثیر گذاشت اما موضع گیری‌ها و حرکت این گروه‌ها منجر به «اقدامات تروریستی خشن» در مصر شد که در نهایت به «ترور انورسادات »منتهی شد! 

امام خمینی(ره) در قسمتی از پیام خود به مناسبت عید قربان در مهر ۱۳۶۰ فرمودند: "در این سال، این عید برای مسلمانان از آن جهت مبارک تر است که در آستانه آن فرعون مصر رهسپار کوی فرعونیان گردید"  واقعا وزیر اطلاعات ایران تا این حد با آراء و اندیشه های امام راحل بیگانه است!؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی از جاسوس هسته ای دفاع کرد و گفت که جاسوس نیست ارتباطش با نظام و امام معلوم شد
Indonesia
می شود از مجلس، شورای نگهبان از سپاه و از همه دست اندرکاران نظام بپرسید دولتی تا این حد بیگانه نسبت به امام ره و رهبری معظم چرا باید تائید صلاحیت بشود ؟؟ راستی چه شده که قوه قضائیه ما و معممین ما تمام همت واسلام شناسی و حق شناسی اشان نسبت بهامام ره در حمله به احمدی نژاد خلاصه می شود و دریغ از یک انتقاد نسبت به این دولتی که از عاشورا هم درس مذاکره گرفته و هیچ کس نگران انحراف نشده است واقعا عدالت در این کشور بی داد می کند
Iran, Islamic Republic of
چه کنیم ، مردم با رای خودشان این دولت را تایید کرده اند.
احسان
Iran, Islamic Republic of
رسانه محترم جهان نیوز
یک پیشنهاد دارم
لطفا توجه بفرمایید
الان بسیاری از کاربران شما نظرات خوب و قابل توجهی ارایه می کنند
پیشنهاد می کنم
یک بخش مقاله منتخب کاربران ایجاد بفرمایید
و روزانه یا به طور هفتگی (هر جور که صلاح می دانید) یک مقاله از کاربران سایت را به انتخاب خودتان منتشر کنید.
این کار دارای مزایای زیر است
1- اشخاص سعی در تمرکز بیشتر بر موضوعات روز و موضع های افراد خواهند کرد و سطح آگاهی بالاتر خواهد رفت
2- این ایده می تواند جهان نیوز را به یک رسانه خاص با مراجعات قابل توجه تبدیل نماید
3- در صورتی که آدم های خوش فکر ارتباطشان با شما برقرار شود می توان (بدون هزینه) به سر شاخه های استانی و شهری گسترده ای در زمینه سیاست ورزی های مناسب رسید.
خدا بداد مملکت برسه با این اوضاعش
هادی
Germany
ایکاش بخش زیرین سخن جناب علوی را نیز می آوردید و در باره اش تحلیل ارائه می دادید
جناب علوی میفرمایند (❊) :
«این افراطی‌گری در مصر که در قالب اخوان المسلمین ظهور و بروز داشت با حرکتهای سکولاریستی و کمونیستی در جهان همراه بود و در نهایت به فاز نظامی رسید و پادشاهی مصر را سرنگون کرد. این جریان با جمال عبدالناصر همراه شد و سلطنت مصر را نابود کرد و جمهوری مصر را ایجاد کرد.»
در این رابطه گفتنی است :
الف - سخنان جناب علوی ، انقلاب ۱۹۵۲ م. مصر را که منجر به سقوط سلطنت ملک فؤاد شد را تخطئه میکند ، انقلاب ۱۹۵۲ مصر نقطه پایان استعمار انگلیس بر کشور مصر و کشور سودان بود که در پی آن ۲ کشور مستعمره انگلیس استقلال یافتند .
ب - نباید فراموش کرد ، که مقبره شاه مخلوع ایران هم اکنون در مصر است و «فوزیه» همسر اول محمد رضا شاه پهلوی ، خواهر ملک فؤاد پادشاه مصر بود . و پادشاهان انگلیسی یک حلقه را تشکیل می دادند.
ج - بطور ظمنی کلیه حرکت های مردمی و ضد استعماری دهه ۵۰ میلادی را « هماهنگ با حرکت های سکولاریستی و کمونیستی در جهان » ربط داده است !!!؟
آیا سرنگونی سلطنت دست نشانده در مصر ( ملک فؤاد ۱۹۵۲) - سرنگونی مهره کثیف انگلیس در عراق ( ملک فیصل دوم ۱۹۵۸) - نهضت ملی نفت در ایران ( دکتر مصدق ۱۹۵۳) .. « هماهنگ با حرکت های سکولاریستی و کمونیستی در جهان » بود ؟؟؟
---
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/09(❊) /21/1598832/%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%BA%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA