شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بازداشت اعضای یک گروه تروریستی در روسیه

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 572608
نیروهای امنیتی روسیه یک گروه تروریستی را که قصد انجام حملات انتحاری در این کشور در فصل تعطیلات زمستانی و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را داشتند، دستگیر کرده‌اند.
بازداشت اعضای یک گروه تروریستی در روسیه
به گزارش جهان نيوز ، یک گروه تروریستی در نظر داشتند حملاتی انتحاری را در فصل تعطیلات و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در این کشور به انجام برسانند.
 
بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، «الکساندر بورتنیکوف» رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه امروز سه شنبه در نشست کمیته ملی ضدتروریستی روسیه اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور، اقدامات یک گروه تروریستی از اتباع کشورهای آسیای میانه را که قصد انجام حملات تروریستی و بویژه بمب‌گذاری‌های انتحاری در روسیه را داشتند، خنثی کردند.
 
وی افزود: «در نتیجه عملیات سرویس امنیت فدرال روسیه، یک گروه تروریستی روز گذشته در منطقه مسکو دستگیر شده‌اند. آنها قصد انجام حملات تروریستی در فصل تعطیلات و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور را داشتند».


منبع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *