پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

سلبریتی سینمایی «تا ۱۴۰۰ با روحانی» نماند

مهدی پاکدل: خیلی وقیح هستید
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 572502
*آقای پاکدل در ایام انتخابات با انتشار هشتگ معروف «با روحانی تا ۱۴۰۰» از آقای روحانی حمایت کرده و در پستی در همین رابطه در حالی که عکس وی با رنگ بنفش در آن قرار داشت، نوشته بود: امید زیباترین رنگ است. عقلانیت و مقابله با تندروی و افراطی‌گری تنها راه رسیدن به امیدواری است.
سلبریتی سینمایی «تا ۱۴۰۰ با روحانی» نماند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، مهدی پاکدل، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، روز گذشته با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود و در واکنش به طرح افزایش «عوارض خروج از کشور» خطاب به مسئولان دولتی تهیه کننده این طرح نوشت:

«دوستان عزیز، این مردم خیلی بیشتر از اینا شریف‌اند. هرچقدر شما وقیحید، این مردم شریف‌اند و با سیلی صورت خودشونو سرخ نگه میدارن!»

او تصریح کرده است: پس زودتر نرخ عوارض سفرهای داخلی –رو- هم اعلام کنید. زیاد بود چشممون کور پیاده میریم، برای سلامتی‌مون بهتره...

*آقای پاکدل در ایام انتخابات با انتشار هشتگ معروف «با روحانی تا ۱۴۰۰» از آقای روحانی حمایت کرده و در پستی در همین رابطه در حالی که عکس وی با رنگ بنفش در آن قرار داشت، نوشته بود: امید زیباترین رنگ است. عقلانیت و مقابله با تندروی و افراطی‌گری تنها راه رسیدن به امیدواری است.
 

بایستی قضاوت درباره آن حمایت‌های پرطمطراق و این «شما وقیحید»! که طبیعتا خطاب به مسئولان دولتی طراح افزایش عوارض خروج از کشور عنوان شده را به مخاطبان محترم واگذار کرد.

قضاوتی که علی‌القاعده نتیجه‌ای جز عبور از روحانی را در ذهن تداعی نمی‌کند.طرفه آنکه آتشفشان طلاق سیاسی اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور این روزها در حال فوَران است اما گویا حواس کسانی از خواص و رسانه‌های کشور هنوز به این مسئله مهم جلب نشده است.

تنها طی روزهای اخیر روزنامه شرق از تیتر اول: «مردم از امید عبور خواهند کرد»! استفاده کرده و عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات نیز که زمانی میگفت باید قدردان روحانی باشیم اما طی سخنانی در جمع دانشجویان به یکباره از این گفته است که «من جزو منتقدان روحانی هستم.»

بهزاد نبوی، چهره سرشناس اصلاح‌طلبان هم چند هفته قبل طی یک سخنرانی و یک مصاحبه، وجود هرگونه ائتلاف و توافق میان چپ‌ها و رئیس‌جمهور روحانی را انکار کرد.

ناگفته پیداست که اعلام جدایی چپ‌ها از رئیس‌جمهور روحانی بدون پذیرش مسئولیت عملکرد دولت او و بدون پذیرش مسئولیت برجام؛ زمینه را برای یک فریب عمومی بزرگ و رجّالگی سیاسی پدید خواهد آورد که فقط یکی از منصه‌های بروز اثر سوء آن، انتخابات‌های آینده خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کار دولت و گرانی گذرنامه و خروج یکی از بهترین عملکردهای دولت روحانی است !! باید هرینه مملکت را از جائی پیدا کرد ؟؟ یک مشت نثل همین سیلپرتی ها !! که تا 1400 رفتند و در خیابانها واداشتند با دلار عده ای رقصیدند ؟؟ چرا تمکین نمیکنند ؟؟؟ باید هزینه گردش های انچنانی خود را دو لاپهنا بدهند !! روحانی متشکریم !!!
Iran, Islamic Republic of
خودکرده را تدبیر نیست.
با حمایت‌های همین آدم‌ها بعد از دورة اولش دوباره به ریاست‌جمهوری رسید و فهرست هایش را غنی‌تر کرد. این آقایان باید ماجرای تذکر حضرت امام موسی‌بن جعفر(ع) به صفوان شتردار را هزاران هزار بار بخوانند تا شاید-البته فقط شاید-بفهمند در پازل لیبرال‌ها و معاویه‌صفت‌ها و هارون‌منش‌ها بازی کردن چه عاقبتی نصیب خودشان و مردم‌شان می‌کند. آقای پاکدل و سایر افراد معروفی مثل آقای حسین دهباشی (سازندة فیلم تبلیغاتی روحانی و ابداع‌کنندة جملة معروف «هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد و هم چرخ زندگی مردم) باید بدانند که قطعاً و بدون هیچ تردیدی [لا ریبَ فیه] در پیشگاه خداوند به خاطر حمایت از چنین ظالمی، مسئول هستند و عاقبت تلخی برای آنها بعد از مرگ رقم خورده است. حالا هر چقدر هم به دولت روحانی با این متلک‌ها بتازند، تریلیاردها دلار خسارات مادی و لطمات معنوی و حیثیتی به جمهوری اسلامی ایران و خیانت‌شان به خون شهدا، جبران نخواهد شد. آقایان و خانم‌های سلبریتی! آهای رأی‌دهندگان به روحانی! همة شما را در قیامت خواهیم دید که «ان ربک لبرالمرصاد»