پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۷
رحیم پور ازغدی:

معاون دولتی که زن هنرمند باحیا را کلفت می‌خواند باید محاکمه شود/ ناگفته‌های تکان‌دهنده ازپشت پرده 2030

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 572439
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه تهران ضمن پرداختن به ابعاد گوناگون اسنادی چون 2030 و علل انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها گفت: آن معاونتی که ...
معاون دولتی که زن هنرمند باحیا را کلفت می‌خواند باید محاکمه شود/ ناگفته‌های تکان‌دهنده ازپشت پرده 2030
به گزارش جهان نيوز، حسن رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران در جلسه ای با عنوان بررسی تعهدات پنهانی دولت به غرب از قبیل 2030 به ارائه سخنرانی پرداخت. 

تبدیل شدن دانشگاه برای ساماندهی تروریست‌ها و منافقین در دهه 60 علت انقلاب فرهنگی بود

ازغدی در ابتدای سخنان به اتهاماتی که در اول انقلاب به امام خمینی و موضوع انقلاب فرهنگی در دانشگاه زده می شد پرداخت و گفت: کسانی که آن روز این تهمت ها را به امام زدند امروز خارج از ایران هستند. ستاد و بعدا شورای عالی انقلاب فرهنگی را امام خمینی (ره) تشکیل داد اما چه زمینه هایی در آن زمان موجب چنین اقدامی از سوی امام شد؟ امام خمینی چه تعریفی از شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت؟ امام خمینی به اتهام ها علیه انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها همان زمان پاسخ دادند.

وی افزود: عده ای به گونه ای وانمود می کنند که دانشگاه ها در زمان انقلاب فرهنگی همه با تمام توان شان در حال درس و دانش بودند اما حقیقت این است که گروه های مسلحانه همچون منافقین و تروریست ها مثل داعش به جان مردم افتادند به گونه ای که چشم مردم را با قاشق زنده زنده درمی آوردند همین افراد امروز متحدان رسمی آمریکا و انگلیس هستند در اثر این اعمال خشونت آمیز 15 تا 17 هزار نفر در ایران کشته شدند از مردم عادی و سبزی فروش گرفته تا کشتن بچه جلوی مادرش سر سفره غذا. دهه 60 دهه 60 که می گویند از این قرار بوده است.

رحیم پور خاطرنشان کرد: دانشکده های علوم و فنی دانشگاه تهران شده بود مرکز آدمکش ها در آن دهه. دانشگاه به محل بکش بکش و دعوا تبدیل شده بود با مسلسل و نارنجک در فضای دانشگاه نمی شد فعالیت علمی کرد. در همین دانشگاه تهران آنها دانشگاه را به تعطیلی کشاندند و قضیه انقلاب فرهنگی امام خمینی در دانشگاه ها این بوده است.

سابقه اسنادی چون 2030 به دهه70 بر می‌گردد/مشکلات کشور از درون حکومت است

بر پایه گزارش خبرگزاری دانشجو، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تحولات مخفی و گاه علنی یا نیمه مخفی نیمه علنی در حال وقوع در کشور است. اگر کسی به این تحولات اعتراض و سوال کرد یک جواب نصفه نیمه می دهند و اگر هم کسی متوجه نشود یا سوال نکند اصلا اطلاعی از آنها به مردم نمی دهند.

ازغدی ادامه داد: برخی نهادهای دولتی بدون اینکه شفاف مسئله را بگویند و نسبت آن را با اسلام و انقلاب مشخص کنند سفرها و میهمانی های خارجی می روند با بودجه بیت المال که تنها یک نمونه اش سند 2030 است که علنی شد و به دستور رهبری و اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی جلویش گرفته شد. جدای از محتوای سند 2030 این گونه پیش بردن تعهدات و قراردادها خلاف قانون کشور است.

وی تصریح کرد: بعد از اقدام رهبر و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای متوقف کردن سند 2030 مسببان این سند در تریبون ها جار زدند که اینها با اصل آموزش جنسی در سطح کودک و نوجوان مخالفند. مطلقا چنین چیزی صحت ندارد ما در آموزش های اسلامی آموزش جنسی به کودک و نوجوان داریم اما اینکه چه آموزشی با چه محتوایی در چه سنی و در چه زمانی باشد مسئله ماست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تعلیم و تربیت جنسی قطعا مهم است اما آنچه باید متوجه آن باشیم این است که این انحراف ها قبل از سند 2030 در ایران و از دهه 70 به خصوص در سال های 78 و 79 شروع شد. حتی در دورترین روستاها مفاد آموزش جنسی سازمان ملل را با پول بیت المال پیاده کردند و همه این تصمیم گیرندگان زمانی در داخل شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند. همه مشکلات ما از داخل حکومت و به خاطر وجود چنین افرادی است.

ازغدی تصریح کرد: اینکه می گویند تجاوز به کودکان به علت عدم آموزش جنسی در مدارس و مهدکودک هاست یک شیادی و کلاهبرداری است.

وی افزود: مسائلی که امروز با شما در میان می گذارم اگر نگویم کس دیگری هم نمی گوید در طول تاریخ جمهوری اسلامی دولت هایی که انقلابی تر بوده اند زیر بار چنین تعهداتی با مجامع بین المللی نرفتند اما دولت هایی که روحیه انقلابی در آنها ضعیف تر بوده یا اصلا انقلابی نبوده اند مقابل مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ایستادند و بودجه برنامه های آن را نپرداختند. طبق قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی باید عالی ترین شورای آموزش و فرهنگی باشد و حتی اجازه تصمیم گیری های شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به مجلس در مورد دانشگاه و آموزش و پرورش مقدم تر است به گونه ای که اگر لازم باشد باید به صورت قانون تصویب شود و اهمیت شورا از این جهت بالاست. اما به نظرم تا زمانی که مطالبه در مردم و دانشگاه صورت نگیرد اقدامی هم از سوی مسئولان صورت نمی گیرد.

سران سه قوه نسبت به شورای عالی انقلاب فرهنگی بی‌تفاوتند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: از اسفند سال گذشته تا الان تنها 9 جلسه از جلسات شورای عال انقلاب فرهنگی که رئیس آن هم رئیس جمهور است تشککیل شده است در حالی که این جلسات باید به صورت دو هفته یکبار تشکیل شود. اگر رئیس جمهور در این جلسات نیاید باید روسای دو قوه دیگر حضور یابند اما روسای سه قوه در جلسات حضور نمی یابند. مگر شما سه نفر مسئول نیستید که اگر تصمیمی در شورا گرفته شد به قوایتان ابلاغ کنید این ضمانت اجرایی شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرموده امام خمینی است.

ازغدی افزود: چرا بعد از چهار دهه در انقلاب اسلامی سازمان ملل باید بیاید درس اخلاق مبتنی بر اومانیته به ما بدهد و مدعی حقوقی مثل حق سقط جنین ناشی از روابط نامشروع، حق خودکشی و ... شود این موارد منحط در غرب عادی است و جزو حقوق بشر در غرب است. شیوه غربی ها این است که مشکلات جامعه خود را به کل دنیا تعمیم می دهند در حالی که اینها مشکلات اصلی جامعه ما نیستند.

زنان مشهور غربی امروز فریادشان از تجاوز مسئولان مرد شان درآمده/ ما را بسوی کدام غرب می برید؟

وی اظهار داشت: اصل انقلاب اسلامی برای حقوق بشر صورت گرفت امام و انقلاب زن را از دو قطبی درآورد. در غرب به زن می گویند یا بدون نقش باش یا اگر می خواهی نقشی داشته باشی باید برهنه شوی هم اکنون در غرب چالش بگم بگم در زنان رده بالای مسئول و هنرپیشه های درجه یک هالیوود راه افتاده است. امروز همه این زنان مشهور اعتراف به این مناسبات منحط در غرب می کنند و می گویند که مثلا رئیس جمهور آمریکا نسبت به چند ده زن تجاوز جنسی داشته است. خانم معاونت زنان قوه مجریه ما را دارید دنبال کدام غرب می فرستید؟ یک چنین جنبشی هم بین زنان هنرپیشه در ایران اتفاق افتاد که به سوء نیت های برخی مردان فاسد در سینما و هنر اذعان کردند دقیقا همان مردانی که بیشترین شعارهای فمنیستی را در کشورمان داده اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: رشد سیاسی اجتماعی زن در دامن انقلاب به اعتراف غربی ها در ایران چشمگیر است.

ازغدی خاطرنشان کرد: در این سندهای بین المللی معترض خشونت علیه زنان در ایران می شوند. خشونت علیه زنان در غرب بیشتر است یا در کشوری مثل ایران؟ آنجا کارش به جایی رسیده که تلفن های اضطراری خشونت علیه زنان راه انداختند در کشور به اصطلاح آرام به نام سوئد روزی چندین مورد کتک و دست و پای شکسته زنان توسط مردان گزارش می شود.

وی یادآور شد: دم از حفظ حقوق فرزندان در خانواده های ایرانی می زنند در حالی که در غرب تجاوز پدر و مادر به فرزندان آمار قابل توجهی است چه قدر یک جامعه باید سقوط کرده باشد که به اینجا برسد.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بعد ما باید برویم به چنین کشورهایی گزارش و جواب پس بدهیم تازه پول هم از ما بگیرند و به زن خانه دار ما بگویند کلفت، خاک بر سر تو و مسئولیتی که به تو در جمهوری اسلامی دادند چنین افرادی به اسم اصلاح و رفاه چه می خواهند بر سر ما بیاورند؟

در اسلام نه سرکوب جنسی داریم نه خشونت و نه عقده

ازغدی بیان کرد: این گونه قراردادها چون 2030 مربوط به امروز نیست و همان طور که عرض کردم از سال 73 نمونه هایی از این امضاها و قراردادها انجام شده است. در این قراردادها تعهد دادند که گزارشات آموزش و پرورش ایران را به طور کامل به سازمان ملل بدهند و بابت آن هم از بیت المال بودجه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در اسلام نه سرکوب جنسی داریم که عقده ایجاد شود و نه وحشی گری جنسی گفت: نوجوان و جوان مسلمان هم نیاز عاطفی دارد و هم نیاز جنسی با هم راه رفتن و با هم حرف زدن جزو حقوق مسلم اسلامی هر دختر و پسری است منتهی به شکلی که حقوق فرد و جامعه را به خاطر هوا و هوس نابود نکنند و همچنین فرد وسیله سوء استفاده جنسی قرار نگیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصل در اسلام با ازدواج دائم و تک همسری است و اگرچه بنا به شرایطی امکانش نبود ازدواج موقت. در ازدواج های بدون تعهد و غیررسمی آن کس که ضرر می کند زن است چون بیشترین تعهدات در ازدواج مربوط به مرد می شود. تعهد زن در اسلام به همسرش این است که روابطش را محدود به همسرش کند نه اینکه هم زمان با مردان نامحرم دیگر رابطه جنسی و عاطفی برقرار کند.

ازدواج زیر 18 سال خطر دارد اما رابطه نامشروع در کودکی و نوجوانی حق است؟

ازغدی گفت: در این تعهدات به سازمان های بین المللی توصیه به آموزش روابط جنسی خارج از ازدواج داده شده است و از طرفی دیگر می گویند زنان نباید قبل از 18 سال ازدواج کنند چون ازدواج در این سنین خطرناک است اما در روابط آزاد هیچ محدودیت سنی قائل نمی شوند.

وی افزود: کسانی که در ایران دارند این ارزش ها را ترویج می کنند به کدام حق قانونی بشری و دینی این کار را می کنند و اگر ادعا دارند که حرف شان درست است چرا این گونه موارد را علنی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نمی کنند؟

اسنادی چون 2030 را به تعالیم قرآن و روایات ارجحیت دادند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به انواع پیمان نامه ها و تعهدات مسئولان جمهوری اسلامی ایران با مجامع بین المللی در زمینه حقوق و خواسته های نامشروع اشاره کرد و گفت: یکی از این پیمان نامه ها پیمان نامه حقوق کودک 1989 است. در این پیمان نامه دستور داده شده است که رفتار جنسی کودکان بدون نظارت خانواده و سقط جنین و دسترسی کودکان به وسایل جلوگیری از بارداری باید عادی سازی شود. سوال ما این است اگر رابطه جنسی و بارداری در قالب ازدواج برای دختران زیر 18 سال اشکال دارد چگونه این روابط جنسی آزاد و سقط جنین برای کودک و نوجوان خطر ندارد.

ازغدی و در ادامه به کنفرانس های دیگری چون کنفرانس نایروبی در 1995 اشاره کرد و گفت: در این گونه پیمان نامه ها گفته شده است که خانواده باید برای نوجوان خود یک حریم خصوصی در مسائل جنسی و باروری قرار دهد یعنی شما از دختر یا پسر 10 ساله خودت نمی توانی بپرسی که دیشب با فلان فرد غریبه کجا بودی اینجا دیگر بحث مجازات و خشونت علیه کودکان نیست بلکه بحث مداخله پدر و مادر است. همچنین در این پیمان ها تضمین دسترسی نوجوانان به سقط جنین و نگرفتن ایدز تاکید شده است دقت کنید که در اسلام رابطه جنسی نامطلوب نیست بلکه در قاعده و قانون مطلوب است. اسلام سنی برای ازدواج نگذاشته است بلکه بسته به شرایط و ضرورت فرد می تواند ازدواج کند.

وی ادامه داد: کسی که امکان ازدواج دائم نداشته و مثلا به سن 45 سالگی رسیده است چه باید بکند تا کی باید نیاز جنسی خود را سرکوب کند از نظر این پیمان نامه ها روابط آزاد غیرشرعی مشکلی ندارد اما روابط شرعی و یا ازدواج موقت مشکل دارد.

اسلام به تمام دوست دختر و دوست پسرها که قرآن نام اخدان را برآنها می گذارد می گوید چرا رابطه بدون حساب و کتاب داشته باشید که معمولا قربانی اش هم زن است بروید خانواده موقت با تعهد حقوقی تشکیل دهید و از زنا دوری کنید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اسلام در باب مسائل جنسی بسیار آسان گرفته است اما یک خط قرمز دارد و آن هم رعایت حقوق جنسی است. همان طور که می گوید فرد حق تبرج جاهلی در جامعه ندارد و نباید اتاق خوابش را به خیابان بیاورد می گوید پدر و مادر حتی مراقب رفتارشان درون خانواده و جلوی بچه ها باشند و با همدیگر شوخی جنسی نکنند و یا فرموده است که کودکان موقع ورود به اتاق پدر و مادر در بزنند. اینها همه تعالیم قرآن و اسلام است همه این تعالیم و آموزش های جنسی را رها کرده ایم و به زباله های آموزش جنسی غرب چسبیده اید؟

همراهی امضا کنندگان 2030 در کشور با رسانه های بیگانه بر سر تجاوز به کودکان در ایران جای تعجب دارد!

ازغدی گفت: همین افراد بیگانه با انقلاب در داخل ایران به همراهی سرویس های رسانه های بیگانه و ضد اسلام در فضای مجازی برنامه ای را به عنوان تجاوز به کودکان در ایران راه انداختند و تقصیرش را گذاشتند به گردن مخالفان سند 2030 و گفتند اگر می گذاشتید آموزش جنسی آزاد به کودکان داده شود این اتفاق ها در ایران نمی افتاد. این افراد باید پاسخگوی آمارهای بسیار بدتر تجاوز به کودکان در غرب باشند و بگویند چرا از آنها نامی نمی برند.

تعهدات ایران در اسنادی چون 2030 کدامند؟/از رابطه نامشروع کودکان تا اجازه سقط جنین

وی در ادامه به سند توسعه 2000 اشاره کرد و گفت: در این سند خواسته شده است که جلوی بارداری ها در کشور گرفته شود همچنین در سند توسعه پایدار 2015 تا 2030 که بعدا معروف به سند 2030 شد خواسته شده است که باید جلوی بارداری دختران تا سن 19 سالگی گرفته شود در این سند ازدواج دختر و پسر زیر سن 17 سال را ممنوع اعلام کرده است اما از آن طرف خواسته شده است که کودک در سنین ابتدایی باید با وسایل ضد بارداری آشنا بشود بنابراین اینها فقط مشکل شان ازدواج و شکل گیری تعهد و خانواده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: اسلام می گوید اگر تشخیص درست درمانی مطرح باشد و یا اینکه شخصی خودش نمی خواهد بچه بیاورد مشکلی نیست نیاورد در اسلام ما آیات و روایات مربوط به کنترل و عدم کنترل جمعیت داریم که بسته به شرایط فرق می کند مثلا امروز که رشد جمعیت ما به سمت صفر میل می کند دیگر جلوگیری از فرزندآوری معنا ندارد.

ازغدی افزود: مسئله دیگری که در تعهدنامه 2030 خواسته شده است خودمختاری جنسی است و می گوید زن حق پاسخ دادن منفی به روابط جنسی درون خانواده دارد حتی اگر به فروپاشی خانواده بیانجامد و آن را تجاوز مرد به حقوق همسرش عنوان کرده است در حالی که روابط جنسی بین همسران در قرآن براساس تفاهم و توافق است.

وی افزود: مورد دیگری که در این سند دیکته شده است فراهم کردن دسترسی نوجوانان به اطلاعات جنسی است و دولت ایران باید این گزارش ها را به نهادهای بین المللی بدهد. این تعهدنامه بند دیگری دارد تحت عنوان آموزش رهایی بخش که در آن مواردی چون خودارضایی که در اسلام مضر و گناه شمرده شده است را مفید عنوان کرده است. خودارضایی ناشی از عدم آموزش یا عدم غلط جنسی یا ناشی از نیاز به ازدواج است. مورد دیگر آموزش همجنسگرایی است که امروز تحت عنوان آمادگی برای کنکور، مشاوره روان شناسی و ... به طور غیررسمی در ایران در حال پیاده سازی است. مورد سوم بند آموزش های رهایی بخش برگزاری همایش های کودک کشی در ایران است جالب است که برای این همایش ها دستور به برگزاری آنها در شهرستان مشخص، سالن مشخص و ساعت مشخص داده اند. آموزش چهارم بند رهایی بخش دیدن فیلم های پورن و کمک به تخیل جنسی در کودکان عنوان شده است و مورد دیگر هم آموزش کتاب هایی چون لک لکی در کار نیست، بدن من مال خودمه، اعضای خصوصی من، برخی رازها باید فاش شود و ... عنوان شده است. اگر اعضای بدن تو مال خودت است چرا در روابط جنسی آزاد داری اعضای خصوصی ات را عمومی می کنی در این کتاب بدن برهنه زن و مرد را کشیده بعد می گوید آموزش جنسی به کودکان.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تشکیل ان جی اوها و سازمان های نهاد و ارتباط با انجمن های علمی فاسد یا ناآگاه نیز خواسته شده است.

ازغدی عنوان کرد: علی رغم وجود تعداد زیادی استاد متعهد در دانشگاه ها استادان بی غیرت زیادند. کسانی که به دانشجوی دختر خود به خاطر نمره و پایان نامه نظر بد دارند بعد می آید در جلسه کلاس علیه احکام اسلام حرف می زند و نسبت قرون وسطایی به اسلام می دهد و عنوان می کند اسلام حقیقی همین داعش است. این استاد باید پاسخ دهد چه کسی داعش را نابود کرد داعش را ارباب آمریکایی تو تجهیز و تقویت کرد.

وی اضافه کرد: امام خمینی فرمودند اگر استادی به جای درس شروع کرد علیه اسلام حرف زدن و بحث و منطق را هم نپذیرفت او را از دانشگاه بیرون بیندازید و علیه آنها قیام کنید چنین کسی از اسلام به اندازه پنج کتاب هم سواد ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مورد دیگر که در این تعهدنامه خواسته شده است راه اندازی جنبش آموزش جنسی کودکان است که بدن عریان دختر و پسر بچه را کشیده و اسمش را گذاشته جنبش رهایی بخش. آموزش فمنیست و کودکان و آموزش همجنسگرایی به کودکان اینها می گویند ازدواج در سن نوجوانی ممنوع است ولی این روش های منحط را در مورد کودکان می پذیرند.

جامعه مدنی یعنی 60 میلیون گرسنه در آمریکا

ازغدی گفت: این افراد هم صدا با غرب در دهه 70 فریاد و فغان جامعه مدنی برآوردند و آن را بر سر جامعه ایرانی کوبیدند. جامعه مدنی حقیقی یعنی 60 میلیون گرسنه آمریکایی که اگر روزی یک وعده غذا به آنها توسط خیریه ها داده نشود از فقر می میرند. جامعه مدنی یعنی خشونت علیه زنان و سیاه پوستان. البته جامعه ما مشکل زیاد دارد اما آن جامعه منحط غربی نمی تواند الگوی ما باشد.
 
حجاب و عفاف یعنی در هرجا کار مربوط به آن انجام شود

وی افزود: تعبیر قرآن از رابطه زن و مرد آرامش و سکینت است ثواب نماز انسان متاهل از مجرد بیشتر است. خدا به زنان پیغمبر می فرماید در جامعه دینی با مردان با ناز و عشوه حرف نزنید چون مردانی هستند که مرض قلب دارند اینکه عده ای می گویند من دلم پاک است و از این جور لباس پوشیدن منظوری ندارم ما هم می پذیریم اما تو منظور بدی نداری اما در جامعه مردان مریض هم منظور بد ندارند؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حجاب و عفاف یعنی اینکه هر جا کار مربوط به آن انجام شود. دانشگاه جای روابط جنسی نیست جای علم و پژوهش است.

گناهان و روابط نامشروع کودکان و نوجوانان را به اسم قوانین بین‌المللی به کشور وارد کردند

ازغدی گفت: در کتاب‌های توصیه شده برای آموزش به کودکان در این تعهدنامه‌ها عکس‌های خودارضایی را می‌کشند و بعد زیر آن می‌نویسند این کاملا طبیعی است یعنی دین که این گناهان را منع می‌کند غیر طبیعی است و بعد هم این موارد منحط را به قوانین بین‌المللی ارجاع می‌دهند.

وی افزود: اجرای cse که برنامه جامع آموزش جنسی با حمایت یونسکو است، انتشار کتب آموزش جنسی برای کودکان و تربیت معلمین آموزش جنسی برای کودکان آموزش سکسوالیته که باید از پنج سالگی شروع شود از دیگر موارد این سند می باشد در حالی که اسلام می خواهد حتی خواهر و برادر از سنین پایین کودکی رختخواب شان جدا شود و همه اعضای خانواده پوشش را جلوی هم رعایت کنند چنین موردی به بلوغ زودهنگام منجر می شود و در نهایت هم می گوید در این مسائل به انتخاب افراد احترام بگذارید. آیا شما به انتخاب یک داعشی و انتخاب یک معتاد احترام می گذاری که بدون اجازه وارد خانه تو شود و خانواده تو را بکشد یا آلوده کند؟ این حق بشر نیست که از آن دم می زنی این حق گناه است. خودکشی، سقط جنین و رابطه نامشروع حق بشر نیستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در کشور ما بعد از انقلاب بعد از کنفرانس پکن به اسم بهداشت باروری گفتند مواظب باشید از کودکان سوء استفاده جنسی نشود و یا کودکی که با پدرش حرفه ای را یاد می گرفت کودک کار نامیدند.
 
طبق این اسناد حق آموزش خانه‌داری به دختران خود را هم نداریم!/ توهین کردن به خانه‌داری ناسپاسی نسبت به زحمات مادر است

ازغدی افزود: یک مورد بسیار جالب در این سند این است که ایران حق آموزش خانه داری به ویژه به دختران را ندارد در حالی که در اسلام خانه داری بسیار مهم است ضمن آن زن باید در جامعه در فعالیت های سیاسی اقتصادی و اجتماعی حضور داشته باشد. همسر پیامبر ما حضرت خدیجه سلام الله علیها فعالیت اقتصادی در حد تجارت بین الملل داشتند و هیچ گاه پیامبر او را از این کار باز نداشتند. کسی که به خانه داری توهین می کند به مادر خودش توهین کرده است چرا به زن خانه دار نسبت نادام و کلفت می دهید یعنی مادر شما کلفت است که این همه برای شما زحمت کشیده است؟ اسلام می گوید نگاه به چهره مادر ثواب دارد می گوید مادرت اگر تو را در میان نماز مستحبی صدا کرد نمازت را بشکن چنین شخصی شده معاون رئیس جمهور کشور اسلامی.
 
 قبح‌زدایی از روابط نامشروع به اسم مبارزه با ایدز/ علت اصلی مرگ و میر در ایران بیمار قلب و عروق، تصادفات و سرطان است نه ایدز

وی گفت: در دیگر بندهای این سند زمینه سازی برای زنا در صورت توافق دو طرف خواسته شده است و در مراحل دیگر به دنبال قبح زدایی از مسئله ایدز است.  
 
وی تاکید کرد: کسانی که ایدز را اشاعه دادند سبک زندگی مدرن داشتند البته خیلی ها هم قربانی شدند البته در حین آموزش مسائل مربوط به ایدز به قباحت زدایی از روابط جنسی آزاد هم پرداختند ایدز مسئله اصلی در غرب است و علت اصلی مرگ و میر در ایران نیست در ایران 15 نوع بیماری داریم که مرگ ناشی از آنها قابل مقایسه با ایدز نیست مواد مخدر بیشتر از ایدز قربانی میگیرد اما چرا یک دفعه مسئله همه مسئولان می شود ایدز؟ فرد مبتلا به ایدز یک بیمار است یک قهرمان نیست غربی ها مشکلات جامعه خودشان را می خواهند مسئله و مشکل جامعه ما کنند. مسئولان جمهوری اسلامی باید مشکلات جامعه ایران را پیگیری کنند. مشکلات جامعه ما حتی در مواردی مثل اعتیاد و اشتغال با غرب متفاوت است. در یکی از این کتاب ها به جوانان می گوید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و لذت ببرید و یا می گوید مشروب نخورید چون در شما استرس ایجاد می کند یا پدر و مادرتان را ناراحت می کند اما نمی گوید تو مسلمانی و باید حدود خدا را حفظ کنی. 
 
مستقیما انگ‌زدایی از ایدز در ایران را خواسته‌اند/ داشتن شریک جنسی برای کودکان خطرناک نیست؟
 
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه افزود: به بهانه کاهش جمعیت و کنترل ایدز آموزش های جنسی آزاد را تا دورترین مناطق ایران گسترش دادند و قانونا متعهد به انگ زدایی از ایدز تحت عنوان مبارزه با تبعیض شدند بیماری که 90 درصد مبتلایان آن در غرب مشکلات روابط جنسی نامشروع داشته اند این با کسی که قربانی این بیماری شده و ناخواسته مبتلا شده فرق دارد.
 
وی تاکید کرد: می‌گویند اعتیاد جرم نیست بیماری است البته که فرد معتاد بیمار است اما چون خودش اعتیاد را انتخاب کرده خود و خانواده و دنیا و آخرتش را نابود کرده است پس جرم هم محسوب می شود. اگر حتی جان هم نباشد و فقط بیماری باشد آیا نباید مانع چنین فردی شد که دیگران را بیمار نکند؟ نصف بیشتر زندانیان معتاد هستند اما چرا آن گونه که به دنبال قبح زدایی از ایدز است از اعتیاد نیست و مستقیما خواسته اند که در برنامه چهارم کنترل ایدز در ایران باید تمام دانش آموزان سطح یک و دو دبیرستان آموزش انگ زدایی از ایدز داده شوند آیا خوب است که به بچه های خود بگویم که ایدز چیز بدی نیست این خطرناک نیست؟

ازغدی گفت: داشتن شریک جنسی بدون تشکیل خانواده در این سند تایید شده است اما همین ها به ازدواج زیر 18 سال گیر می دهند.

وی افزود: بسیاری از استادانی که این متون منحط را در دانشگاه ها تدریس می کنند و از جمهوری اسلامی حقوق می گیرند می گویند یکی از عواملی که باعث شده مردم کلافه شوند نگاه آتش و پنبه به روابط زن و مرد است و یا می گویند ما به دین و جنسیت کاری نداریم و جوری وانمود می کنند که جاذبه جنسی بین زن و مرد وجود ندارد در حالی که همین استادان در زندگی شخصی خود آلوده به روابط ناسالم و نامشروع هستند و دارای پرونده های قضائی به خاطر تجاوز به حقوق زنان یا دانشجویان خود هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در این سند می خواهد که کسانی که روابط جنسی آزاد غیر از همسر خود دارند آن را به عنوان یک مسئله بااهمیت جلوه ندهند و تنها به عنوان یک بی احتیاطی به آن نگاه شود هم اکنون در بسیاری از شهرهای ایران چون تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه دارند این آموزش ها را می دهند اما کسی درحکومت مسئولیت این آموزش ها را نمی پذیرد و وانمود می کند که اینها از طرف ما نیست.
 
آموزش گناه را به عنوان حقوق کودکان به ملت ایران تحمیل کرده‌اند

ازغدی افزود: در این سند خواسته شده که از آزار جنسی کودکان جلوگیری شود چیزی که در اسلام جزو محرمات است پیامبر ما فرمود اگر پدر و مادر از کودک خود به گونه ای نیشگون بگیرند که منجر به قرمزی پوست شود دیه دارد این یعنی کنترل خشونت علیه کودکان پیامبر ما جلوی پای بچه ها بلند می شد و زودتر به آنها سلام می کرد و یا می فرمود به کودکان دروغ نگویید و وعده دروغ ندهید و به او مهارت اقتصادی و رزمی و قرآن بیاموزید.
 
وی گفت: در حالی که در این سند خواسته شده است به کودکان آموزش داده شود که یک نوع خانواده هم خانواده هم جنس است و دستور داده اند که در این زمینه انیمیشن های متعدد برای کودکان ساخته شود یکی از اعضای کنوانسیون حقوق کودک در ایران عنوان کرده است که ما داریم این برنامه ها را بی سر و صدا در تهران برای ده هزار کودک پیاده می کنیم.
 
سند 2030 بی سر و صدا و با کمک بهائیان در حال اجرایی شدن در کشور است

وی افزود: گزارش هایی از کارکنان آموزش و پرورش به صورت مخفیانه به دست من رسیده است که می گوید بیش از 30 کارگاه در کشور تشکیل شده برای با عنوان تقویت جنسی کودکان این که این کلاس ها کارگاه ها با چه استادی و با کدام مجوز در شهرهای مختلفی اصفهان، تهران، گناباد، کرمانشاه، مشهد و شیراز در حال اجراست مشخص نیست. مشخص است که سرویس های بیگانه با واسطه و بهائی ها دارند این کارها را در مدارس تحت عنوان حمایت از کودکان سیل و زلزله زده انجام می دهند. یعنی پیشنهاد دادند که در ایران در مناطق سیل و یا زلزله زده تعدادی مدرسه می سازیم به شرط اینکه آموزش آن مدارس به ما وگذار شود. همچنین بعضی گزارش ها می گوید مراکزی برای ارائه خدمات همجنس بازی احداث شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: آمار مرگ و میر سالانه در کشور بیشتر به بیماری های قلب و عروق، تصادفات و سرطان مربوط است. فقط هپاتیت در ایران 15 برابر ایدز قربانی می گیرد پس اگر مشکل سلامت است چرا به هپاتیت و سرطان نمی پردازید اما هیچ کس از دولت پاسخی نمی دهد. در این سند خواسته شده است که آموزش مسائل جنسی باید مختلط باشد و استاد از جنس مخالف این حرف ها را آموزش دهد در حالی که در قرآن وقتی غصه یوسف و زلیخا که به نظر بسیار جنسی می رسد به گونه ای تعریف می شود که در فرد تحریک و هیجان ایجاد نکند.

ازغدی در پایان افزود: اصلا مشخص نیست که چه کسی پاسخگوی این تعهدات در کشور است. نسبت چنین تعهداتی با مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی چیست؟ جوری رفتند چنین سندی امضا کردند که انگار در یک کشور سکولار می زیسته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه ما خوابيم و دشمنان بيدار
علی
Iran, Islamic Republic of
این بی وجدانها نه دین دارند نه غیرت از خدایشان است که ملت سر گرم همین کارها شود و به سیاست کاری نداشته باشد که هر غلطی خواستند بکنند و صدای کسی در نیاید اینها نا مردان منافقان و خوارجان زمانه ما هستند که به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند باید ملت اگاه و هوشیار گردد که خطر این طیف از امریکا و اسراییل بیشتر است
Iran, Islamic Republic of
...
Moldova, Republic of
یکی از نشانه های توسعه نیافتگی کشور همین است که ایشان به عنوان تیورسین فرهنگی به جای نقد و نقادی نظریات دیگران معتقد به محاکمه و مجازات کسانی است که مثل ایشان فکر نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
دیگران چطور فکر میکنند ؟ توسعه یافتگی بر اساس دستورالعمل غرب برای یک کشور اسلامی ؟!!
خبر داری ایران انقلاب شده و تبدیل به جمهوری اسلامی ایران شده است ؟
وقتی از اساس یک برنامه ایی غلط است جای نقد و نقادی نمی ماند.
بنظرت برنامه 2030 جای نقد و نقادی داشت ؟ اهداف کسانی که پای این برنامه و سند را به ایران باز کردند چه بود؟
خیلی عوامل و فاکتورهای مهم را زیر پا گذاشتی و ایراد از دکتر ازغدی میگیری ؟ اتفاقا ایشان تیشه به ریشه جریان های مشکل دار در کشور میزند بجای اینکه صرفا شاخ و برگ هرس کند.
فریاد واویلای شما هم از ضربه همین تیشه است.
Iran, Islamic Republic of
عجب نادانی هستی تو.
این فکر مخالف، منجر به یک عمل زیان بار برای دیگران شده و آن عمل زیان بار، توهین به زنان معتقد و ارزشمدار است. زنانی که دوست ندارند لا به لای مردان، بلولند.
آیا در غرب، توهین به دیگری، مجازات ندارد؟ یا مجازاتش بسیار سخت است؟
گرفتاری این مملکت، یکی مقلدان بی چون و چرای غرب چون شما است، و دیگری جاسوسان و نفوذی های مدعی روشنفکریکه میخواهند عقل و تفکر عقلایی را از مردم بگیرند و به مجرد فکر کردن، به دیگران، برچسب عقب ماندگی بزنند و جلوی ترویج صحت اندیشه را بگیرند.
این خانم معاون دولت، توهین کرده است به همه زن هایی که از حضور در ورزشگاه، بیزارند و به خاطر این ضربه، باید ضربه ای دریافت کند و مجازات شود تا عدالت، کار خودش را بکند.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید دیگه چیکار باید میکرد چی باید میگفت تا تو بفهمی اینا نقد بود بفهم
Iran, Islamic Republic of
شمام اینجا تلفن اظطراری خشونت علیه زنان بذارین بعد بگبن خشونت علیه زنان کمه
Iran, Islamic Republic of
تا غربزده ها و سکولارها و لیبرال ها مدیر اجرایی در دولت و جاهای دیگر کشورند همین آش است و همین کاسه.
احمد
Iran, Islamic Republic of
عجب عقايد عقب افتاده اي دارين!
اگر امار تعرض به كودكان كمتر از اروپا است ، نه به خاطر حقيقت است به خاطر نداشتن امار درست است. ملت در نان شب دچار مشكل هستن اونوقت امار ما صحيح است و اصلا اماري گرفته ميشود؟!
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمی گذارید تو مطبوعات ضایعشون کنیم همینه ! همه تو این مملکت یا قدیس اند ویا خودشونو به ایثارگران وخانواده شهدا ویا آقازاده هستند می چسبانند وکسی جرات نقدشونو نداره !همین معاون زن روحانی چه وجه انقلابی داشته اومده معاون شده با دستان خالی بالا اومده ادعاشون هم میشه .مگر امام نگفتند نگذارید این مملکت دست نا اهلان بیفتد الان برعکس شده حذف انقلابیون !
Iran, Islamic Republic of
خوب امثال جنابعالی که مطلع هستید و دستی بر آتش دارید چرا کاری نمیکنید!
Iran, Islamic Republic of
در حال انجام است دیگه. اول روشن کردن اذهان عمومی.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
این حرفها من درآوردی هست باید کودکان رک و راست آموزش ببینن و آگاه بشن طوری حرف میزنید انگار ما قبل این سند همه در امنیت بودیم و هیچ اتفاقی نیفتاده برای کسی برید خوبه کنید از و دروغها و فرض کردن مردم اره
Iran, Islamic Republic of
اصلا متوجه شدی چی گفت ؟
Iran, Islamic Republic of
همین الان هم سند 2030 با دستپاچگی و سماجت دولت و دستورهای مکرر برای ادارات در قالب همایش، کارگاه و دوره آموزشی حقوق شهروندی به صورت الزامی و اجباری در حال اجراست!
داود
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیم پور اون هنرمندسینما هم خیلی باحیا نیست برادر من