پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

نشست کمیته چهارجانبه یمن در ابوظبی

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 572198
وزرای خارجه کشورهای عضو کمیته چهار جانبه درباره یمن شب گذشته نشستی را به منظور آخرین تحولات یمن در ابوظبی پایتخت امارات برگزار کردند.
نشست کمیته چهارجانبه یمن در ابوظبی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کمیته چهارجانبه شامل «امارات، انگلیس، آمریکا و عربستان» شب گذشته(یکشنبه) نشست مشورتی برای بحث و بررسی آخرین تحولات مربوط به یمن، در ابوظبی برگزار کردند.

روزنامه «الشرق الاوسط» چاپ لندن ضمن پوشش این خبر درباره جزئیات این نشست گزارشی منتشر نکرده است.

این روزنامه سعودی تصویری از نشست یکشنبه ‏شب منتشر کرده که در آن چهره «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات، «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان مشخص است، این در حالی است که نامی از نماینده آمریکایی حاضر در نشست برده نشده است.

خبرگزاری دولتی عربستان «واس» گزارش داد که عادل الجبیر در «نشست مشورتی شامل امارات، انگلیس، آمریکا و عربستان» حضور داشته است.

به گزارش واس، کمیته چهارجانبه درباره یمن در ژوئن سال ۲۰۱۶ از سوی چهار کشور آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات تاسیس شد و از دسامبر گذشته نیز کشور عمان نیز در برخی از این نشست ها حضور دارد.

بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه گذشته پس از سفر دو روزه به ایران، روز گذشته(یکشنبه) وارد امارات شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *