شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اجازه تمرین به کادر فنی سپید رود داده نشد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 572192
ازحضور نظرمحمدی، کادرفنی و بازیکنان سپیدرود در محل تمرین این تیم ممانعت به عمل آمد.
اجازه تمرین به کادر فنی سپید رود داده نشد
به گزارش جهان نيوز، بازیکنان و کاردفنی تیم سپیدرود در تمرینات این تیم حاضر شدند، ولی با در بسته رو به رو شدند.  حسین کعبی، پویا نزهتی، امید سام کن و چند بازیکن اصلی این تیم منتظر بودند تا امروز(دوشنبه) با هر مربی و شرایطی تمرین کنند، ولی با در بسته مواجه شدند.

گویا کیومرث بیات اعلام کرد تمرین برگزار نشود، ولی علی نظر محمدی با همه اعضای کادرفنی آمدند که به آن‌ها اجازه تمرین داده نشد.

از نظر کادرفنی این تیم بیات مالک قانونی تیم سپیدرود نیست. چون از شروط انتقال قطعی مالکیت این بود که وی باید ۳۰ درصد از مبلغ قراداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت می‌کرد در حالی که وی چکی که دیروز در اختیار اعضا گذاشت حدود ۲۵ درصد است وتاریخ آن هم متعلق به یک ماه آینده است.

شنیده می‌شود وی در نظر دارد آن ۵۰۰ میلیونی که شهرداری وعده آن را داده دریافت کند و با آن پول وعده‌های مالی خود را عملی کند. هر چند وی پیش از این ۲۰۰ میلیون بین بازیکنان تقسیم کرده است

با این حال رئیس هیات فوتبال گیلان نظر دیگری دارد. قربانعلی الماسخاله در همین خصوص به خبرنگار میزان گفت: خریدار سپیدرود در روال نقل و انتقال مسئولیت تیم را هم بر عهده دارد. نمی‌شود وضعیت تیم راکت بماند. وی در شرایطی که در حال نقل و انتقال است، تیم را هم اداره می‌کند.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *