جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش داورزنی به مفقود‌شدن دارایی پرسپولیس

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 572179
داورزنی اظهار داشت: درخصوص مفقود شدن دارایی 61 میلیاردی پرسپولیس بی‌اطلاع هستم، البته در فضای مجازی موضوعاتی در این خصوص مطرح شده است که خیلی نمی‌توان به فضای مجازی در این خصوص اعتماد داشت البته در رابطه با این موضوع باید از مسئولان پرسپولیس سوال کنید. اگر این موضوع صحت داشته باشد، سازمان بازرسی ورود خواهد کرد.
واکنش داورزنی به مفقود‌شدن دارایی پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی، اظهار داشت: بودجه وزارت ورزش و جوانان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده، البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

طبیعتا نگاه دولت به ورزش نگاه حمایتی بوده است. در خصوص بودجه در نظر گرفته شده برای وزارت ورزش و جوانان با بخش‌های مختلفی صحبت شده تا از راه‌های دیگری منابع پایدار مالی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در 20 سال گذشته، منابع وزارت ورزش از منابع مختلفی همچون عوارض سیگار و یک درصد فروش منابع مالی ورزش در حوزه‌های عمرانی و قهرمانی تامین شده است اما در این مدت منابع بی‌ثباتی داشته‌ایم.

اگرچه در مسابقات بزرگی همچون المپیک و بازی‌های آسیایی دولت همواره در کنار ما بوده و در تامین منابع مالی حمایت‌مان کرده است، اما همچنان به دنبال منابع پایدار مالی هستیم و از طریق معاونت حقوقی مجلس و فراکسیون ورزشی مجلس به دنبال تامین این منابع هستیم.

داورزنی افزود: چند هزار پروژه نیمه‌تمام داریم که حدود 10 الی 11 هزار میلیارد پول نیازمندیم. مکانیسم‌های تامین این منابع مالی یکی از دغدغه‌های ما است.

وی اشاره‌ای به حادثه جان باختن تعدادی از کوهنوردان کشورمان در ارتفاعات اشترانکوه داشت و گفت: از مجموعه مدیریت بحران تشکر می‌کنم، از استانداری لرستان و مجموعه دوستانی که کمک کردند تا در کمترین زمان اجساد کوهنوردان جان باخته در اشترانکوه را پیدا کنند، این حادثه تلخ در حالی صورت گرفت که ارگان‌های مختلف و گروه‌های کوهنوردی در کمترین زمان توانستند از 9 کوهنورد جانباخته 8 جسد را پیدا کنند. این سرعت عمل یک رکورد است. به خانواده کوهنوردان جان باخته تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر عطا کند.

معاون وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات صورت گرفته در هیئت‌های استانی فدراسیون بوکس صحیح است، گفت: در جلسه‌ای به علاقه‌مندان گفتم که خیالتان راحت باشد انتخابات فدراسیون بوکس در صحت و سلامت صورت می‌گیرد.

تغییرات صورت گرفته در هیئت‌های استانی با اداره کل انجام می‌شود، ما در تلاش هستیم تا حق هیچ هیئت استانی ضایع نشود چرا که اگر هیئت‌های استانی با سرپرست اداره شوند حق حضور در انتخابات را ندارند، این در حالی است که ما با انتخاب روسای هیئت‌ها این فضا را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا بتوانند در انتخابات فدراسیون حضور داشته باشند.

داورزنی اظهار داشت: درخصوص مفقود شدن دارایی 61 میلیاردی پرسپولیس بی‌اطلاع هستم، البته در فضای مجازی موضوعاتی در این خصوص مطرح شده است که خیلی نمی‌توان به فضای مجازی در این خصوص اعتماد داشت البته در رابطه با این موضوع باید از مسئولان پرسپولیس سوال کنید. اگر این موضوع صحت داشته باشد، سازمان بازرسی ورود خواهد کرد.

وی در رابطه با انتخابات تیروکمان گفت: قرار بود انتخابات تیر و کمان انجام شود، به دلیل تغییراتی که لازم بود در اساسنامه صورت بگیرد انتخابات به تاخیر افتاد، وزارت ورزش و جوانان اساسنامه‌ای را می‌پذیرد که این اساسنامه مصوبه دولت را داشته باشد.
معاون وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: شجاعی اساسنامه فدراسیون را تنظیم و به تایید فدراسیون جهانی رساند که با کلیات وزارت ورزش و جوانان نیز همخوانی داشت.

داورزنی تصریح کرد: ابلاغیه شجاعی در خصوص معاون امور مالی استان اصفهان یکی دو روز است که اعلام شده و قانونا ایشان دو شغله محسوب می‌شوند، مطمئن باشید در اسرع وقت انتخابات این فدراسیون نیز براساس اساسنامه جدید انجام خواهد شد.

وی گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته 25 دی‌ماه طبق قانون انجام خواهد گرفت. وزارت ورزش و جوانان نیز نماینده‌ای در این انتخابات ندارد.

معاون وزارت ورزش و جوانان در خصوص نامه دیوان عدالت اداری به وزارت ورزش و جوانان در خصوص هاشمی (رئیس سابق فدراسیون تیراندازی) گفت: معاونت حقوقی وزارت ورزش پیگیری این موضوع را برعهده دارد و طبق قانون عمل خواهیم کرد.

منبع: میزان

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *