شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
قائم مقام وزیر صنعت و معدن و تجارت:

افزایش تولید و اشتغال از محل هدفمندی یارانه ها

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 572111
قایم مقام وزیر صنعت از اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها به تولید و اشتغال در لایحه بودجه ۹۷ خبر داد.
افزایش تولید و اشتغال از محل هدفمندی یارانه ها
به گزارش جهان نيوز، رضا رحمانی در یک نشست خبری اظهار داشت: طبق لایحه بودجه سال آینده اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان از محل صرفه جویی و هدفمندی یارانه ها برای تولید و اشتغال در لایحه بودجه ۹۷ پیش بینی شده که از محل‌های مختلف از جمله منابع بانکها، صندوق توسعه ملی و سرمایه گذاری خارجی تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا ایجاد ۶۳۴ هزار شغل با تکیه بر اشتغال جوانان و شغل اولی‌های تحصیل کرده دانشگاهی در نظر گرفته شده است.
به گفته رحمانی، در بودجه سال جاری ایجاد ۴۵۰ هزار فرصت شغلی پیش بینی شده بود که این رقم طی ۸ ماهه امسال محقق شده است.

رحمانی همچنین با اشاره به جلسه روز گذشته ستاد فولاد با حضور وزیر صنعت، گفت: طی دو سه سال اخیر تولید زنجیره فولاد ۵۴ میلیون تن افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در تکمیل زنجیره فولاد ۸ میلیارد یورو سرمایه گذاری جدید خواهیم داشت و در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها نیز باید بیش از ۱۴ میلیارد دلار سرمایه گذاری صورت گیرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *