پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۶

دختر هاشمي‌ تبليغات‌ طرح‌ تحول سلامت‌ را دروغ‌ خواند

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 571975
وی تبليغات در مورد طرح تحول سلامت را هم دروغ مي‌خواند: «تبليغات زيادي را در طرح تحول سلامت راجع به بيماران خاص كردند كه آن هم دروغ بود... اتفاقا درطرح تحول مقداري هم براي بيماران ما مشكلاتي پيش آمد، مثلاً بيماران تالاسمي كه قبلا همه داروهاي شان را رايگان مي‌گرفتند. اكنون بايد براي برخي از داروهايشان هزينه پرداخت كنند. در زمينه دياليز هم وضعيت خوبي در كشور نيست...»
دختر هاشمي‌ تبليغات‌ طرح‌ تحول سلامت‌ را دروغ‌ خواند
به گزارش جهان نيوز؛ «دولت و مجلس با ما مشورت نمي‌كنند.» اين گلايه فاطمه هاشمي، دختر بزرگ هاشمي رفسنجاني است كه تجربه كاري‌اش در زمينه بيماري‌هاي خاص است و در مورد مشورت دولتي‌ها و مجلسي‌ها در امور دارويي بيماران خاص مي‌گويد: «از ما هيچ وقت مشورت نگرفتند چون مشورت‌هاي ما به هر حال با طرح مشكلات وانتقادات است. من هميشه خودم را درگير مي‌كنم و براي هر اتفاقي كه به نظرم مي‌رسد اولين نامه را براي رئيس‌جمهور مي‌نويسم.»

او البته از اين نامه نگاري‌ها هم طرفي نبسته و از جواب‌هاي اشتباه مي‌گويد و اينكه رئيس‌جمهور هم در جريان همه امور نيست: «اولين نامه را براي رئيس‌جمهور مي‌نويسم. رئيس‌جمهور نامه‌ها را براي وزارت بهداشت مي‌نويسد و در اكثراوقات جواب‌هاي غيرقانع‌كننده براي ما ارسال مي‌شود، خيلي از اين جواب‌ها نيز كامل نيست يا حتي اشتباه است رئيس‌جمهور هم كه در جريان همه امور نيست! همان جواب‌هاي ناكامل و نامناسب را براي رئيس‌جمهور رونوشت مي‌كنند ولي من دوباره نامه مي‌زنم كه پيگيري‌هايم را انجام دهم. قبلا در جلساتشان هم كه دعوت مي‌شديم نظرات‌مان را مي‌گفتيم و شايد به خاطر همين ديگر ما را به جلسه‌اي دعوت نمي‌كنند.»
 
 بر پایه گزارش جوان وی تبليغات در مورد طرح تحول سلامت را هم دروغ مي‌خواند: «تبليغات زيادي را در طرح تحول سلامت راجع به بيماران خاص كردند كه آن هم دروغ بود... اتفاقا درطرح تحول مقداري هم براي بيماران ما مشكلاتي پيش آمد، مثلاً بيماران تالاسمي كه قبلا همه داروهاي شان را رايگان مي‌گرفتند. اكنون بايد براي برخي از داروهايشان هزينه پرداخت كنند. در زمينه دياليز هم وضعيت خوبي در كشور نيست...»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
مافیای پزشکی باید از ایران جمع شود . پزشکان جایی غیر از ایران ندارند که بروند . بیخودی نباید بزرگشان کرد . بخدا ظلم پایدار نمیماند . پول طرح تحول سلامت را دو سال خرج آموزش و پرورش میکردند مملکت گلستان میشد .
Canada
طرح نظام سلامت همه را نابود کرده جز آقازاده ها و آقاها را... همان پزشکان شاغل در بخش دولتی که سیبل اتهامات شما هستند بیش از ده ماه است ریالی دریافت نکرده اند...علت سکوت مان هم این است که نمی توانیم اعتصاب کنیم... ما هم از همین مردمیم ..می شود درمانشان نکنیم؟ همکاران پرستار ما هم همین طور مجبوریم بیگاری کنیم و تحمل.... و از همه طرف مورد فشار... آقایان در وزارت خانه علنا می گویند نداریم حقوقتان را بدهیم... چرا از اول این قدر ولخرجی کردید که نتوانید کار را به انجام برسانید/ چرا طرح را در یکی دو استان به صورت آزمایشی اجرا نکردید تا متوجه نقایصش شوید؟... آقایان وزارتخانه می گویند نداریم حق الزحمه کار انجام شده و کشیک هایی که داده اید بدهیم. مردم هم فکر می کنند ما یک مشت غارت گریم که سر گردنه نشسته ایم....
Iran, Islamic Republic of
تیجه طرح تحول سلامت فقط در سال جاری این شده که کسر حق بیمه اولیه مندرج در فیش حقوقی بنده برای یکنفر از 26 هزازتومان سال قبل امسال به 99 هزار تومان افزایش یافته ، اما یک قلم قرص را که به تجویز پزشک، همسرم باید روزانه مصرف کند، حدود سه ماه است نایاب شده است.

یک سونوگرافی مجاری ادرار و پروستات را قبل از دولت فعلی 30 هزار تومان میدادیم و الان باید حدود 200 هزار تومان پرداخت کنیم/

این طرح فقط هوای جیب دارندگان حرف پزشکی را دارد ولاغیر.
صداقت
چی شده حالا بفکر دروغگو بودن یا نبودن رئیس جمهور ودور بریاش افتادید؟؟!تا حال کجا بودید؟!!!!! تا اون زمانی که پدرتون میگفت روحانی رو من بردم بالا، از دولت انتقاد نمی کردید؟؟؟!!!حالا شدید داعیه دلسوزتر از مادر؟؟ زرشششششششششششششک!!!! همه تون سرو ته یه کرباسید...یه مشت خودخواه از خود راضی متکبر عوضی پدرسوخته هیچی ندار...که با پول مردم از عمر مردم رفتید بالا حالا خودتونو همه چی تموم می دونید ومردم رو نادان...البته نادانند چون اگه نبودند به شماها بازی نمی دادندکه حالا خودتونو آدم حساب کنید...برید با پدر خوشگذرونتون تو خاک عوضی ها....
سرور
Iran, Islamic Republic of
چرا توهین می کنید؟ مگر حرف بدی زده است؟
آیا قرار است این خانم همیشه طرفدار دولت بماند و انتقاد نکند چون پدرش از دولت حمایت می کرده است؟
بنده هم اصلا از رفسنجانی و خانواده اش بدم می آید اما آیا فحش به یک مرده رواست؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام
نه حرف بدی نزده شاید هم به حق !!! فقط اینکه به فکر منفعت طلبی هستند این آقازاده ها و.....
Iran, Islamic Republic of
بیمه سلامت هم که به فنارفت اما مهم نیست چون خر دولت ازپل گذشت و انتخابات به دلخواه آنان انجام شد!
Iran, Islamic Republic of
نگو این حرف ها رو الان قاضی زاده هاشمی قهر میکنه .تلویزیون ممنوع التصویرت میکنه .مرجع تقلید زنگ میزنه میگه جان مادرت نرو .وزیر بهداشت پورشه را میفروشه میره مازراتی میخره امنیتش حفظ بشه .در برنامه ثریا و سرزده را هم پلمپ میکنند
Iran, Islamic Republic of
وزیر بهداشت فقط دستورات را اجرا کرد که کشور بیشتر آسیب ببیند.
سرور
Iran, Islamic Republic of
فکر کردید طرح بیمه سلامت وزیر تریلیاردر با هزینه ای حدود دوبرابر مسکن مهر در راستای منافع چه کسی است؟
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
به نفع کادر درمان علوم پزشکی مخصوصا پزشکان !!!!!
Canada
با ده ماه حقوق نگرفتن آیا واقعا این طرح به نفع پزشکان است؟ شما ظاهر قضیه را می بینید که اتفاقا جناب وزیر زیاد تلاشی برای تکذیبش نمی کند چرا؟ چون شکست طرح تحول مربوط به دریافتی پزشکان نبود( که همان را هم ده ماه است نداده اند) دنبال خریدهای کلان تجهیزات پزشکی و انحصار ساخت دارو و پورسانتهای مربوطه بگردید دنبال اعضای هیئت امنای وزارت بهداشت بگردید تا بفهمید علت شکست طرح چه بود . پرداختی پزشکان و سایر کادر درمان تنها ۱۷ درصد بودجه طرح سلامت است... باقی کجا مصرف شده؟
Iran, Islamic Republic of
بچه های هاشمی غیر از فرزند هاشمی بودن هنر دیگه ای دارن ؟ تو هر ارگانی هم که سمت گرفتن از دانشگاه آزاد و ....بخاطر آقازادگیشون بود اگه از آقازادگیشون استفاده نمیکردن اصلا کسی میشناختشون که بخواد بهشون رای بده
Iran, Islamic Republic of
سري به پايين شهر بزنيد همه از اين طرح راضي اند
Iran, Islamic Republic of
وزیر بهداشتی که فقط یک فقره وثیقه 50میلیارد تومانی برای حسین فریدون بذاره تکلیفش معلومه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فعلا که وزیر بهداشت خر مرادرو سواره و پیاده هم نمیشه .