شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تصادفات رانندگی 7ماه اخیر جان چند نفر را گرفت؟

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 571894
۷۵۶ تهرانی در هفت ماهه نخست امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ آمار ۴ درصد افزایش یافته است.
تصادفات رانندگی 7ماه اخیر جان چند نفر را گرفت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در هفت ماه امسال ۷۵۶ نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی ۷۲۷ نفر اعلام شده بود ۴ درصدافزایش یافته است.

بنا به گزارش پزشکی قانونی استان تهران، از کل جانباختگان تصادفات رانندگی در هفت ماه سالجاری ۶۳۴ نفر مرد و ۱۲۲ نفر زن بوده اند.
همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با ۵۵۱ مورد بیشترین فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده‌های برون شهری با ۱۹۱ مورد، معابر و جاده‌های روستایی با ۷ مورد قرار دارند و محل وقوع ۷ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

براساس آمار پزشکی قانونی استان تهران در مهرماه سالجاری نیز ۱۰۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند که از این تعداد ۹۰ نفرمردو ۱۷ نفرزن بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *