کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سپاهانی‌ها اخباری را به رحمتی ترجیح می‌دهند

18 آذر 1396 ساعت 16:28

مسئولان باشگاه سپاهان تصمیم دارند حراست از دروازه تیم فوتبال این باشگاه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر را به سنگربان سایپا بسپارند.


به گزارش جهان نیوز ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کسب 15 امتیاز و قرار گرقتن در رده دوازدهم جدول, توقعات را در نیم‌فصل نخست لیگ برتر برآورده نکرده و نتایج ضعیفش باعث اعتراض و نگرانی هواداران سپاهان شده است. سپاهانی‌ها برای جبران این ناکامی‌ها به دنبال آن هستند که در فصل نقل‌وانتقالات با خارج کردن نام چند بازیکن فضا را برای ورود مهره‌های مورد نیاز کادر فنی فراهم آورند. 
 
برهمین اساس علاوه بر ژایرو رودریگوئز, مدافع برزیلی سپاهانی‌ها که پیش از این قراردادش را فسخ کرده بود, حسین  فاضلی و ناصر قلاوند نیز با فسخ قراردادشان رسماً از این باشگاه جدا شدند.
 
همچنین باشگاه سپاهان درصدد این است که با دو بازیکن برزیلی دیگرش یعنی رافائل کریولارو و لی اولیویرا  برای فسخ قرارداد به توافق برسد که در این صورت این دو بازیکن هم در روز‌های آینده از این تیم جدا خواهند شد.
 
درباره جذب بازیکنان جدید نیز کرانچار پیش از این صراحتاً اعلام کرده بود در نیم‌فصل یک دروازه‌بان جذب خواهند کرد. بنابراین سپاهانی‌ها با دو گزینه اصلی‌شان که محمدرضا اخباری و مهدی رحمتی هستند، وارد مذاکره شده‌اند. طبق شنیده‌ها گزینه نخست زرد‌پوشان اصفهانی برای چارچوب درواز‌ه این تیم محمدرضا اخباری, گلر فعلی تیم سایپاست. بنابراین از سیدمهدی رحمتی که این روزها در استقلال روی نیمکت می‌نشیند, به‌عنوان گزینه دوم سپاهانی‌ها برای پیوستن به این تیم نامبرده می‌شود.
 
مهدی شریفی هم  که دو سال به‌عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی حضور داشت با پایان این دوران می‌تواند سپاهان را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر همراهی کند.


منبع : تسنیم


کد مطلب: 571578

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/571578/سپاهانی-ها-اخباری-رحمتی-ترجیح-می-دهند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com