جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

راز لکنت زبان ترامپ فاش شد

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 571544
پس از گذشت چند روز از سخنرانی ترامپ درباره قدس هنوز این سوال مطرح است که راز لکنت زبان ترامپ هنگام سخنرانی درباره قدس چیست.
راز لکنت زبان ترامپ فاش شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ سه‌شنبه ۶ دسامبر ۲۰۱۷ اعلام کرد که قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسد و سفارت آمریکا را از تل‌آویو به این شهر منتقل خواهد کرد.

با این حال او زمانی که می‌خواست بگوید که قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسد، دچار لکنت زبان شد و چند کلمه از حرف‌هایش را نتوانست به درستی ادا کند. او «یونایتد استیت» را «یونایتد شتیت» تلفظ کرد.

میا فارو، بازیگر آمریکایی یکی از اولین کسانی بود که متوجه لکنت زبان ترامپ شد و بلافاصله در توئیتر به این موضوع اشاره و دلیل آن را جویا شد.

جان آرافوزیس، روزنامه‌نگار و فعال حقوقی آمریکایی نیز بخشی از ویدئوی صحبت ترامپ را منتشر کرد و به لکنت زبان او اشاره کرد. توئیت آرافوزیس نزدیک به هزار بار بازنشر شد.

نیویورک پست نیز نوشت که سخنرانی ترامپ و به ویژه بخش آخر آن، آمریکایی‌ها را دچار بهت و سردرگمی کرد.
زاک پیتاکناس معاون سابق هیلاری کلینتون در توئیتر نوشت: «آیا خواب می‌بینم یا سخنرانی ترامپ به شکل ناباورانه‌ای دچار لکنت بود؟»

برخی کاربران آمریکایی نیز پرسیده‌اند که آیا رئیس‌جمهورشان دارویی مصرف می‌کند؟ ترامپ در سخنرانی روز سه‌شنبه خود که ۱۱ دقیقه طول کشید، «استیت» را «اشتیت» تلفظ کرد و از دقیقه ۸ به بعد برای تلفظ حرف «لام» به شدت دچار مشکل شد.او برای تلفظ صحیح کلمه «so totally predictable» ناچار شد زبان خود را به شکل کاملا آشکاری به عقب بازگرداند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *