چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۱۰

زاکانی: برادر روحانی و جهانگیری تخلفات جدی دارند

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 571492
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: برادر روحانی و جهانگیری تخلفات جدی دارند و امیدوار هستیم که پرونده‌های آن‌ها رسیدگی شود.
زاکانی: برادر روحانی و جهانگیری تخلفات جدی دارند
به گزارش جهان نيوز، زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: قبلا به صراحت گفته بودم که هم برادر رئیس جمهور و هم برادر معاون اول رئیس جمهور تخلفات جدی دارند. در هر حال امیدوار هستیم که پرونده‌های آن‌ها رسیدگی و محصول این رسیدگی در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد تا افکار عمومی روشن شود.
 
وی افزود: امیدواریم ابعاد ماجرای فسادی که توسط این افراد و سایرین انجام شده با اجرای عدالت مشخص و با گرفتن حقوق مردم یک حداقل التیامی حاصل شود.
 
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: یکی آسیب‌های جدی که مبارزه با مفاسد دارد سیاسی شدن، برخورد سیاسی و مواجه ابزاری با این موضوع است و به نظر دوستانی که بعضی مواقع پرچم مبارزه با مفاسد اقتصادی را به دست می‌گیرند، چون به اهمیت موضوع آشنا نیستند می‌خواهندمبارزه با مفاسد را وجه المصالحه انتقام از رقبای خود قرار می دهند.
 
زاکانی افزود: از این جهت به این آقایان و کسانی که اینگونه مبارزه با مفاسد اقتصادی را خراب و ضایع می‌کنند باید گفت: گه لااقل آزاده باشید و اگر دلتان برای درد و رنج مردم و پیشرفت و اعتلای کشور نمی‌سورد با موانع مبارزه با فساد اینگونه برخورد نکنید و موجب عادی شدن و لوث کردن این موانع نشوید تا دیگران هم نتوانند بیایند و با مفاسد برخورد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این که مسئولین حکومتی در کشور ما تخلف دارند که چیز جدیدی نیست
ولی اون چیزی که مهم است این که هیچ کدام باز خواست نمی شوند
Iran, Islamic Republic of
ای مرجع قضایی/ اقدام انقلابی
Iran, Islamic Republic of
به شرط اینکه خودشون هم مشکلی نداشتندواین فشل بودند عدم عدالت یکی از دلایل عصبانیت مردم است .
کاظم
Iran, Islamic Republic of
تخلف جدی دارن در عوض پارتی محکم هم دارن.!
کلا هرنوع فسادی برای مردم عادی فساد محسوب میشه وجرم داره ولی برای مسئولین وسیاسیون استغفرالله.!
Iran, Islamic Republic of
سلام

آقا جون شما و یا هر کسی که داد بزنه جایی نمی رسه.
در این سالها به تجربه ثابت شده که هر کس که به قدرت رسیده و خود و اطرافیانش تخلفی کرده هیچ مرجعی جرات رسیدگی و نهایتا برخورد را نداشته!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قبول نیست. چندتایی فحش به احمدی نژاد از یادت رفت!
Iran, Islamic Republic of
تخلفات سنگین که که مهم نیست همه دارند .
Iran, Islamic Republic of
شما و دوستان اصولگرایتان که پر از تخلفاتی هستید که از بغلش پورشه درآمده و بچه هاتون خارج رفتن و غیره ... آقای زاکانی وقتی مخاطب نداری و حرف هایت هم به صورت آماتور سیاسی بازی است چرا نظر میدی ؟ باید حتما بیان تو سایت خودت به باد انتقاد بگیرنت؟
کمی به فکر شان و منزلت خودت باش
حقگو
Iran, Islamic Republic of
این ادبیات ناشی از دو عامل است،
یکی سیاست زدگی از جنس کانالیزه شدن
دوم بی ادبی
سیاست زدگی با چاشنی کانالیزه شدن ، برخی را کور و کر کرده و فقط به این توجه دارند که فردی را که نقد می کنند را در جریان فکری خود می دانند یا نه ! همین که فرد را مقابل جریان فکری خود دیدند دیگر به سخنانش کاری ندارند حتی خود شخص و سبک زندگی و سوابقش را در نظر نمی گیرند ، یک جمع می بندند و می گویند مثلا شما اصولگرایان چنین و چنان .. این افراد در پائین ترین مراتب علمی و فهم سیاسی قرار دارند و به بازیچه های سیاسی کاران کهنه کار تبدیل شده اند که دروغ ها و مواضع بی منطق را طرح می کنند و پژواک می دهند.
و اما بی ادبی !
وقتی به فرد مورد انتقاد می رسند ، چون فهم و منطق نقد سخنان را ندارند ، مجبورند در مسیر نادرستی که پیش گرفته اند فرد را مخاطب قرار دهند و اکثرا در این مواقع شاهد بی ادبی هستیم.
به اینگونه افراد مانند نویسنده این نظر می گویم:خدا هدایتتان کند و قدرتی به شما دهد که حداقل استفاده از آنچه در وجود همگان قرار داده یعنی عقل و انصاف هم استفاده کنید.
Iran, Islamic Republic of
...