پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷
جعفرزاده ایمن آبادی:

احمدی نژاد به دنبال حذف یاران امام(ره) بود!

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 571488
در شرایط کنونی آقای احمدی‌نژاد فاقد پایگاه قابل‌ توجه اجتماعی است.
احمدی نژاد به دنبال حذف یاران امام(ره) بود!
به گزارش جهان نيوز، جعفرزاده ایمن آبادی در بخشی از گفتگوی خود با آرمان گفت: آقای احمدی‌نژاد پس از اینکه در سال 84 به ریاست‌جمهوری رسید، دنبال این بود که برخی را که معروف به یاران امام بودند، حذف کند. به همین دلیل از فرصت انتخابات استفاده کرد و با دوقطبی‌کردن جامعه تلاش کرد که به هدف از پیش تعیین‌شده خود دست پیدا کند. احمدی‌نژاد دنبال حذف آیت‌ا... هاشمی، آقای ناطق‌نوری و رئیس دولت اصلاحات از صحنه قدرت بود و تا حدود زیادی نیز موفق شد.

- در شرایط کنونی وی احساس می‌کند اگر در جامعه دوقطبی «احمدی‌نژاد-لاریجانی» را به وجود بیاورد، می‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند. با این‌همه، در شرایط کنونی احمدی‌نژاد دچار خطای محاسباتی شده است و نمی‌تواند از دوقطبی«احمدی‌نژاد-لاریجانی» به سود خود استفاده کند. زمانی که احمدی‌نژاد از دوقطبی «هاشمی-احمد‌ی‌نژاد» در جامعه سود برد، هنوز ماهیت وی برای بسیاری از دوستداران انقلاب، یاران و مردم مشخص نشده بود 

- در شرایط کنونی احمدی‌نژاد فاقد پایگاه قابل‌توجه اجتماعی است. با این‌ حال، احمدی‌نژاد نیز به‌خوبی به این مساله آگاهی دارد. به همین دلیل نیز این رفتار و اقدامات را انجام می‌دهد تا دوباره برای خود پایگاه اجتماعی ایجاد کند. بدون شک هدف اصلی احمدی‌نژاد از ایجاد جنجال و هیاهو علیه قوه قضائیه تحریک مردم برای حمایت از وی و بازسازی چهره خود در بین مردم است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
حالا این ایمن زاده جعفرآبادی کی هست؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
عجب اظهار نظر مضحکی !!!! البته مثل بقیه اظهار نظرهای ایشان !!!
ضمنا خدا رو شکر فهمیدیم یاران حضرت امام کیا بودند !!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به زباله دان تاریخ پیوست.
صداقت
تو که به این نتیجه رسیدی دکتراحمدی نژاد به فکر حذف یاران انقلاب بود میتونی بگی آیا یاران انقلاب می یان فیلم رابطه مشروع یک روحانی با زن صیغه ایش رو پخش میکنندتا دیگه از بخور بخورهای معدن و... باندش نگه تویه نماز جمعه ؟؟؟...تو که تو خونه ات فوتبال بازی میکنی ولی تویه مردم رو ویلچر راه می ری وبعد پشت دست برعلیه رهبر ونظام وامام حرف میزنی ...بعد هم پس از ریختن آبروی روحانی عدالت خواه برعلیه تو وباندت در گیلان می یای برای رابطه نامشروع نزدیکانت واسطه میفرستی تا جمعش کنند !!!یار امام؟؟؟تو جرثومه فساد در گیلانی وباعث آبروریزی همه...اگر شرافتی هست این حرف هارو بذارید..
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها یاران سابق امام بودند.
Iran, Islamic Republic of
به راستی
راز همنوایی جهان نیوز اصولگرا با جعفرزاده اصلاح طلب معلوم الحال در کوبیدن خادم ملت چیست؟؟
همه با همند
زنده باد دکتر احمدی نژاد یار واقعی امام خامنه ای
سید
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگن احمدی نژاد در حال حاضر فاقد پایگاه اجتماعی است ...رد صلاحیتش نمیکردند تا پایگاه اجتماعیش رو میدیدن.