جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نامه نمایندگان به روحانی درباره بازنشستگان فولاد

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 571456
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس از جمع‌آوری امضا برای نامه‌ای خطاب به حسن روحانی درباره نحوه پیگیری مطالبات بازنشستگان فولاد و مکلف کردن به حقوق آنان از طریق جابه‌جایی در ردیف‌های بودجه خبر داد.
نامه نمایندگان به روحانی درباره بازنشستگان فولاد
به گزارش جهان نيوز،‌ سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد گفت: به عنوان نماینده ملت شرمنده‌ایم که چرا به قانون در این باره عمل نمی‌شود.

وی افزود: در این راستا در حال جمع امضا برای نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور درباره نحوه پیگیری مطالبات بازنشستگان فولاد هستیم که در آن دولت را مکلف کرده‌ایم با جابه‌جایی در ردیف‌های بودجه حقوق بازنشستگان فولاد را پرداخت کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 97 هم ان‌شاء‌الله رایزنی خواهیم کرد که مطالبات بازنشستگان فولاد پرداخت شود، چرا که با توجه به انباشت مطالبات این بازنشستگان و انتقال آنان از این صندوق به صندوقی دیگر مشکل حل نخواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت که تاکنون بیش از 30 امضا برای نامه به رئیس‌جمهور جمع‌آوری شده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *