پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شهادت مدافع حریم وطن در نهبندان

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 571344
فرمانده انتظامی خراسان ‌ جنوبی از درگیری مسلحانه در نهبندان و شهادت یکی از مدافعان حریم وطن در این درگیری خبر داد .
شهادت مدافع حریم وطن در نهبندان
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مجید شجاع» اظهار کرد: دیشب با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این‌که یکی از افراد شرور و تحت تعقیب منطقه قصد عزیمت به روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان را دارد بلافاصله تیم‌های عملیاتی از انتظامی استان و شهرستان نهبندان به محل تردد اشرار اعزام شدند.

 وی اظهار کرد: مأموران با شناسایی خودروی متهم که در سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان در حال تردد بود به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد که با توجه به وجود زن وکودک در خودروی متهم با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و سرنشین جلوی خودرو بلادرنگ به سمت مأموران تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: در درگیری صورت گرفته سه نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان مجروح شدند که بر اثر برخورد تیر مستقیم شرور به گردن و قفسه‌سینه یکی از این کارکنان، نامبرده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار شجاع تصریح کرد: شرور تحت تعقیب در درگیری با مأموران به درک واصل شده و عملیات پاکسازی منطقه و شناسایی رابطان وی ادامه دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *