جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
امام جمعه کرمانشاه:

زلزله‌زدگان همچنان به کانکس نیاز دارند

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 571325
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی زلزله زدگان شدیدا به کانکس نیاز دارند.
زلزله‌زدگان همچنان به کانکس نیاز دارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، آیت الله مصطفی علما در نشست با معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در شرایطی که زلزله زدگان امروز درگیر آن هستند، سریع ترین  و بهترین گزینه برای  رسیدن به آرامش نسبی  این عزیزان کانکس است که خیرین و مسوولان در حال ساخت و تهیه آن هستند.

وی گفت: البته وسعت تخریب این زلزله آنقدر زیاد است و همه می‌دانند با وجود تخریب بیش از 32 هزار واحد مسکونی تامین کانکس برای همه این عزیزان در زمانی کوتاه امکان پذیر نخواهد بود. انصافا همه مسئولان  نهایت تلاش خود را در این راه انجام داده و می دهند  و البته باید تشکر ویژه نیز از مردم داشته باشیم که از روز اول در منطقه حضور داشته و کمک ارسال کرده اند و تاکنون  نیز بیش از 2000 کانکس را اهدا کرده اند.

حجت السلام سیدمحمد علی شهیدی رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: زلزله غرب کشور حادثه ای بزرگ و سنگین بود که اگر مردم ایران اینچنین  وسیع و گسترده به  کمک مردم این منطقه نمی شتافتند، آلام مردم بسیار بیشتر ازین می شد. متاسفانه این زلزله همزمان شده با سرما و بارندگی که زندگی را برای مصیبت زدگان ما سخت تر کرده است.
وی گفت: البته مردم این استان با توجه به پیشینه آنها  در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس مردمی با استقامت و مقاوم هستند و همانطور که صبر و ایستادگی خود را در جنگ به نمایش گذاشتند، در این ایام نیز  الگو خواهند بود.

شهیدی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق با وظیفه ذاتی خود در خدمت رسانی به ایثارگران کشور  پس از زلزله علاوه بر کمک های کلی به این مناطق، خدمات و کمک های خود را به جانبازان و ایثارگرانی که در این زلزله خسارت دیده اند آغاز کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *