شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
میرتاج الدینی:

معیار قضاوت برای آیت‌الله مصباح «حال افراد» است

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب: 571281
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور سابق گفت: آیت الله مصباح از شخصیت‌های تاثیرگذار عصر ما هستند و در هر مقطعی با توجه به شرایط حال تحلیل خود را ارایه می‌دهند.
معیار قضاوت برای آیت‌الله مصباح «حال افراد» است
به گزارش جهان نيوز، میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت سابق در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص انتقادات آیت الله مصباح از محمود احمدی نژاد و هجمه بی سابقه رسانه‌های اصلاح طلب به ایشان گفت: آیت الله مصباح از شخصیت‌های علمی و تاثیرگذار در عصر ما هستند و در هر مقطعی با توجه به تحلیل و شناخت خود نظر می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته زمانی از افراد یا شخصیت هایی حمایت می‌کردند با توجه به شرایط آن مقطع زمانی بوده است.

میرتاج الدینی با تاکید براینکه تفکرات افراد الزاما ثابت نیست و تغییر می‌کند گفت: وقتی آیت الله مصباح در شرایط فعلی نظر می‌دهند متناسب با شرایط همین عصر است و من همیشه در مورد افراد گفته ام تا زمانی که در مسیر انقلاب اصیل و آرمان امام هستند از آن‌ها حمایت می‌کنیم هر زمان از این مسیر تعریف شده فاصله گرفتند ما نیز از حمایت خود فاصله خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امام خمینی مصداق بارز این تعریف بودند و شاهد این مدعا این است که ایشان قائم مقام خود را که پس از سپری شدن مدت زمانی تغییر رفتار داد عزل کردند، چون شاهد این بودند که رفتار و منش وی از مسیر و آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: آیت الله مصباح نیز با تاسی به این روش نسبت به شرایط فعلی افراد سخنانی را بیان کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس ایشون با توجه به « تحلیل و شناختی » که از محموت داشتند از ایشون حمایت کردند ؟!
عجب ! آفرین ، احسنت !