کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرویس‌ های جاسوسی به‌ احمدی‌ نژاد نزدیک‌ شدند

16 آذر 1396 ساعت 19:28

محمود احمدی‌نژاد این روزها تیتر رسانه‌های مختلف شده و اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد.


به گزارش جهان نیوز؛ محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم این روزها اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد. نظر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خصوص تحرکات اخیر وی جویا شدیم.
 
محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم این روزها تیتر رسانه‌های مختلف شده و اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد. نظر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خصوص تحرکات اخیر وی جویا شدیم.

کریمی قدوسی در ابتدا با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص مخالفان انقلاب اسلامی، گفت: اگر کسی مقابل این انقلاب بیاستد نابود خواهد شد. وی در ادامه با اشاره به احمدی‌نژاد افزود: باید بگویم از حامیان دولت اول وی بودم اما در دولت دوم که مسیر خود را تغییر داد با تمام توان مقابله کرده و مخالفت کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه از جمله افرادی نیستم که دنبال کسی راه بیافتم، ابراز کرد: برخی از نمایندگان مخالف احمدی‌نژاد استفاده‌های رانتی بسیاری از وی کردند.

وی یادآور شد: معولا نمایندگان سالی یک‌بار با رئیس جمهور دیدار می‌کنند. بنده نیز در سال دوم دولت دهم در آن دیدار حضور یافته و برای ایراد سخنرانی ثبت‌نام کردم، در 10 دقیقه سخنرانی بنده تمام انقادهای خود را نسبت به ایشان بیان کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن دیدار اظهار کردم که یکی از اقدامات مثبت احمدی‌نژاد ایستادن مقابل فامیل قدرت و ثروت بود؛ او مقابل آقازاده‌هایی که از رانت پدرشان استفاده می‌کنند ایستاد، اما هم‌اکنون به گونه‌ای سخنرانی می‌کند که گویا 6 ماه دیگر انقلاب سقوط کرده و رهبر می‌شود!

وی تصریح کرد: در آن دیدار تاکید کردم که بنده ریشه سخنان شما را می‌دانم که نشات گرفته از پیشگویی فردی در کنیا بوده که به شما گفته‌ است تا دو سال دیگر انقلاب ایران از پای افتاده و با سقوط آن، مردم ایران به سمت احمدی‌نژاد حرکت می‌کنند.

کریمی‌قدوسی با تاکید براینکه امروز قوی‌ترین انتقادها را نسبت به عملکرد احمدی‌نژاد دارم، گفت: بنده پشست صحنه‌های وی را می‌دانم و به زودی اخبار تکان دهنده‌ای از نفوذ سرویس‌های جاسوسی به نزدیکی او را منتشر خواهیم کرد تا مشخص شود که با چه کسانی ارتباط داشته و دنبال چه چیزهایی است.

وی یادآور شد: یکی از سوالاتی که مردم این روزها می‌پرسند این است که در کشور چه خبر بوده؟ چرا مسئولانی با این درجه و مقام دچار چنین مشکلاتی می‌شوند؟ آیا قانون اساسی، قوا یا نظام دارای مشکل هستند؟ پاسخ منفی است. زیرا عیار انقلاب اسلامی بسیار بالا بوده و افرادی که بعد از مدتی مقابل آن می‌ایستند، نابود می‌شوند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الهی و جهانی است، اظهار کرد: افرادی که بخواهند بعد از 1400 سال مقابل مجاهدت مسلمانان و ریخته شدن خون‌ شهدا بایستند چه یک روحانی بزرگ، عالم سیاسی، نماینده مجلس یا فردی مانند احمدی‌نژاد باشند، از بین خواهند رفت.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرموده‌اند «اگر بنده نیز از اسلام پایم را آن طرف‌تر بگذارم؛ مردم مرا از بین می‌برند، زیرا مردم شخص‌پرست نبوده و اسلام را می‌خواهند»، افزود: بنده مدعی هستم که در این انقلاب به عنوان یک فرد کوچک شخص پرست نبوده‌ام! اگر فدای امام می‌شدیم به این دلیل بود که اسلام ناب را در چهره وی مشاهده می‌کردیم؛ اگر امروز حاضر هستیم خودمان را فدای امامت و رهبری کنیم برای آن است که آرمان‌های اسلام را در کلام و سیره ولی امر مسلمین جهان می‌بینیم.


منبع:خبر فوری


کد مطلب: 571194

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/571194/سرویس-های-جاسوسی-به-احمدی-نژاد-نزدیک-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com