جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۵۸

سرویس‌ های جاسوسی به‌ احمدی‌ نژاد نزدیک‌ شدند

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 571194
محمود احمدی‌نژاد این روزها تیتر رسانه‌های مختلف شده و اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد.
سرویس‌ های جاسوسی به‌ احمدی‌ نژاد نزدیک‌ شدند
به گزارش جهان نيوز؛ محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم این روزها اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد. نظر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خصوص تحرکات اخیر وی جویا شدیم.
 
محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم این روزها تیتر رسانه‌های مختلف شده و اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد. نظر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خصوص تحرکات اخیر وی جویا شدیم.

کریمی قدوسی در ابتدا با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص مخالفان انقلاب اسلامی، گفت: اگر کسی مقابل این انقلاب بیاستد نابود خواهد شد. وی در ادامه با اشاره به احمدی‌نژاد افزود: باید بگویم از حامیان دولت اول وی بودم اما در دولت دوم که مسیر خود را تغییر داد با تمام توان مقابله کرده و مخالفت کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه از جمله افرادی نیستم که دنبال کسی راه بیافتم، ابراز کرد: برخی از نمایندگان مخالف احمدی‌نژاد استفاده‌های رانتی بسیاری از وی کردند.

وی یادآور شد: معولا نمایندگان سالی یک‌بار با رئیس جمهور دیدار می‌کنند. بنده نیز در سال دوم دولت دهم در آن دیدار حضور یافته و برای ایراد سخنرانی ثبت‌نام کردم، در 10 دقیقه سخنرانی بنده تمام انقادهای خود را نسبت به ایشان بیان کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن دیدار اظهار کردم که یکی از اقدامات مثبت احمدی‌نژاد ایستادن مقابل فامیل قدرت و ثروت بود؛ او مقابل آقازاده‌هایی که از رانت پدرشان استفاده می‌کنند ایستاد، اما هم‌اکنون به گونه‌ای سخنرانی می‌کند که گویا 6 ماه دیگر انقلاب سقوط کرده و رهبر می‌شود!

وی تصریح کرد: در آن دیدار تاکید کردم که بنده ریشه سخنان شما را می‌دانم که نشات گرفته از پیشگویی فردی در کنیا بوده که به شما گفته‌ است تا دو سال دیگر انقلاب ایران از پای افتاده و با سقوط آن، مردم ایران به سمت احمدی‌نژاد حرکت می‌کنند.

کریمی‌قدوسی با تاکید براینکه امروز قوی‌ترین انتقادها را نسبت به عملکرد احمدی‌نژاد دارم، گفت: بنده پشست صحنه‌های وی را می‌دانم و به زودی اخبار تکان دهنده‌ای از نفوذ سرویس‌های جاسوسی به نزدیکی او را منتشر خواهیم کرد تا مشخص شود که با چه کسانی ارتباط داشته و دنبال چه چیزهایی است.

وی یادآور شد: یکی از سوالاتی که مردم این روزها می‌پرسند این است که در کشور چه خبر بوده؟ چرا مسئولانی با این درجه و مقام دچار چنین مشکلاتی می‌شوند؟ آیا قانون اساسی، قوا یا نظام دارای مشکل هستند؟ پاسخ منفی است. زیرا عیار انقلاب اسلامی بسیار بالا بوده و افرادی که بعد از مدتی مقابل آن می‌ایستند، نابود می‌شوند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الهی و جهانی است، اظهار کرد: افرادی که بخواهند بعد از 1400 سال مقابل مجاهدت مسلمانان و ریخته شدن خون‌ شهدا بایستند چه یک روحانی بزرگ، عالم سیاسی، نماینده مجلس یا فردی مانند احمدی‌نژاد باشند، از بین خواهند رفت.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرموده‌اند «اگر بنده نیز از اسلام پایم را آن طرف‌تر بگذارم؛ مردم مرا از بین می‌برند، زیرا مردم شخص‌پرست نبوده و اسلام را می‌خواهند»، افزود: بنده مدعی هستم که در این انقلاب به عنوان یک فرد کوچک شخص پرست نبوده‌ام! اگر فدای امام می‌شدیم به این دلیل بود که اسلام ناب را در چهره وی مشاهده می‌کردیم؛ اگر امروز حاضر هستیم خودمان را فدای امامت و رهبری کنیم برای آن است که آرمان‌های اسلام را در کلام و سیره ولی امر مسلمین جهان می‌بینیم.


منبع:خبر فوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
نزديك نشدند بلكه نزديك بودند اما شما و همفكرانتان چشم بصيرت نداشتيد
Iran, Islamic Republic of
تند نرو پیاده شو با هم بریم . هیچی ندارین بگین تهمت میزنیناحمدی نژاد به هزارتا وطن فروش خائن شرف داره مردید سند بدین
Iran, Islamic Republic of
آخه از قدیم گفتن شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر میکشه. بحث اینه که اگه احمدی نژاد چند ساله که منحرف شده، قورباغه های اصلاح طلب از ابتدای پیدایش منحرف بودن، پس بهتره درمورد انحرافات احمدی نژاد سکوت کنن.
مردم با هیچکس تعارف ندارن، هرکس به کشور ضربه بزنه چه منتظری چه موسوی چه کروبی چه خاتمی چه احمدی نژاد، خیلی راحت میگذارنش کنار، متاسفانه طرفداران امروز احمدی نژاد هم دارن به همون راهی میرن که طرفداران منتظری و موسوی و کروبی و خاتمی رفتن. ای کاش آخرت خودمون رو به افراد منحرف گره نزنیم و بپذیریم که هر انسانی در هرجایگاهی احتمال سقوطش هست.
Canada
انگار اونهائیکه در مجلس اصولگرا به ننگ نامه برجام رای دادند کارداران و سفرای کشورهای انگلیس و آلمان و سوئد و نروژ و ... بودند نه یاران آقای کریمی قدوسی.
اتفاقا" اين بنده خدا جزءاون چند نفري بود كه كاملا" مخالف روند مديريت شده تصويب برجام به آن شكل مضحك در مجلس بود.
اگر بگوئي ياران علي لاريجاني ,يه چيزي.
یاس
Iran, Islamic Republic of
کیه که از نزدیکی وتعامل روحانی ولاریجانی خبر نداشته باشه؟؟؟
روحانی برجام رو برید ولاریجانی هم تو ۲۰ دقیقه دوختش به تن ملت ،البته بر هیچ پوشیده نیست که نماینده های انقلابی از جمله اقای زاکانی ورسایی وزارعی و...از مخالفین برجام بودن .
اشک های اقای زارعی هنوز یادمون نرفته .
در ثانی شما که میگیدبرجام افتاب تابانه چرا بهش افتخار نمی کنید ومی خواید گردن دیگران بندازینش؟
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین سندش وضعیت حال کشور است
Iran, Islamic Republic of
مقصر وضعیت فعلی کشور شیخ حسن است نه دکتر احمدی نژاد .
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، اگر هم فرض کنید جاسوسی نبود خود احمدی نژاد از مشکلات شناختی که حداقل رنج می برد. بهر حال ایشان عیوبی داشت. حال اکنون ظاهر شده
Iran, Islamic Republic of
افرادی که بخواهند بعد از 1400 سال مقابل مجاهدت مسلمانان و ریخته شدن خون‌ شهدا بایستند چه یک روحانی بزرگ، عالم سیاسی، نماینده مجلس یا فردی مانند احمدی‌نژاد باشند، از بین خواهند رفت.
اصلاح طلبا هی ممد تمدن ممد تمدن ..... میکنن که معلومه چون دلداده تر از ایشون به غرب بیم مسئولین نیست جاشون خالیه
شما دیگه چرا دم از احمدی نژاد میزنید که صد امد نود هم پیش ماست
با وجدر رهبری نیازی به احمدی نژاد نیست مگر اینکه مطالب بالا درسته و نیم کاسه ای زیر کاسه است
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
عججججججب!!!!!!!
پس از این به بعد وقتی بیینیم شخصی از محبوبیت خاصی بین مردم برخورداره جاسوسه...عججججججبببب...

شما اصولگراها حواستون به دین و آخرتتون باشه... شماها مدعی انقلابی گری هستین. این حرفهای سست و بی پایه از انقلابیون بعیده...

ما دوست نداریم شما اصولگراها مثه جریان سبز و اصلاحاتیهای غربگرای خسته از انقلاب، روزی... شماها حیفه مثله اون اصلاحاتیا بشین..
حسین
Netherlands
ظاهرا جناب ذوالفقاری جواب مخاطب ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ ۰۰:۳۳ را داده اند ، اما این جواب بیشتر بطرف مسئولیت می چرخد. برای نمونه آقای قدوسی :
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن دیدار اظهار کردم که یکی از اقدامات مثبت احمدی‌نژاد ایستادن مقابل فامیل قدرت و ثروت بود؛ او مقابل آقازاده‌هایی که از رانت پدرشان استفاده می‌کنند ایستاد، اما هم‌اکنون به گونه‌ای سخنرانی می‌کند که گویا 6 ماه دیگر انقلاب سقوط کرده و رهبر می‌شود!
اگر ایستادان در مقابل قبیله گرائی و ثروت اندوزی از دید شما پسندیده بود و هست ، چرا شما کار مبارزاتی را از مجلس شروع نمی کنید؟
بیانیم بفکر عاقبت خود باشیم
یا حق
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقای کریمی آنقدر از انقلاب و انقلابی گری دم می زند انگار که ایشان همه نظام و انقلاب است .
برادر عزیز که همچنان تهمت های واهی به آقای ظریف زدید و الان هم احمدی نزاد را متهم به جاسوسی می کنید ، شما چه پیشینه ای دارید ، اعلام کنید که یک سیاستمدار بودید ، وزیر بودید و تحصسلات آکادمیک سیاسی داشتید . ، ادعا و تهمت زدن که کار ساده ای است .
چرا شما به صحبتها و ادعای احمدی نژاد در باره برخی ها توجه نمی کنید ، مردم منظر پاسخ مقام های عالی قضایی در باره مسائل بیان شده هستند ، شما به جای گرد و خاک کردن و غبار آلود کردن فضا ، پاسخ خای مستدل و منطقی به مردم بدهید .
خدمات احمدی نزاد به مردم ثابت شده ، از آن مرزنشین محروم تا آن شهرنشین برخوردار
شما چکار کردید برای مردم !!! به غیر از مشتی دروغ چیز دیگری هم گفتید !!
ببینید مردم منتظر پاسخ هستند نه فضا سازی .
مردم احمدی نژاد را دوست دارند ولی شما میخواهید ایشان نابود شود ، چرا ؟
جواب ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه حاج محمود جاسوس نباشه ولی شما جیره بگیر احمدینژادی چون هر خبری که مربوط به ایشون میشه شما میا اینجا شلوغ کاری میکنی...
Canada
احسنت.
اولا، یکی از سوالاتی که مردم این روزها می‌پرسند این است که در کشور چه خبر است که همه مسئولان کاخ نشین شدند، همه مسئولان فرزندانشان را با صدها میلیون دلار میفرستن اونورِ آب، همه مسئولان و وابستگانشون دستشون توی صندوق های مالی غارت شده است، همه مسئولان همصدا مشغول وطنفروشی هستند، همه مسئولان در مقابل فروش خاکِ ایران به کشورهای عربی خفه هستند، همه مسئولان .... و وقتی مردم اعتراض میکنند هزار جور انگ ضد انقلاب و کافر و لامذهب به سمت مردم پرتاب میشود.

دوما، گر سند دارد اول منتشر کند، بعد لاف بزند!
یاس
Iran, Islamic Republic of
اقای صادق ذوالفقاری از شاهین شهر
چند درصد نا قابل هم به این فکر کنید که نمیشه حرف این اشخاص مومن رو درباره ی اقای احمدی نژاد نادیده گرفت،شاید واقعا مساله ای باشه درسته؟؟؟؟
انوقت دنیا واخرتتتون رو برای کسی هزینه می کنید که مستحق نبوده
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد بر اساس نظرسنجیها همین الان بیش از هفتاد درصد مردم ایران طرفدار احمدی نژاد هستند شما هم به دلیل کینه ای که از او دارید جوسازی میکنید
Iran, Islamic Republic of
بر اساس کدوم نظر سنجی ها؟
هرکسی که رئیس قوه اجرایی شد، وقتی 8 سالش تموم شد، دیگه رئیس جمهور نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
بر اساس کدوم نظر سنجی ها؟
هرکسی که رئیس قوه اجرایی شد، وقتی 8 سالش تموم شد، دیگه رئیس جمهور نمیشه.
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
طبق کدوم نظرسنجی، ۷۰ درصد مردم به احمدی نژاد گرایش دارند؟

آقای بقایی تو انتخابات، روی برگ رای، نام احمدی نژاد رو نوشت. آقای احمدی نژادم اسم بقایی رو نوشت. خب قهراً از این ۷۰ درصد یک میانگین برای انتخابات ۹۶ بیرون میاد. اونجا هم باید ۳۰ میلیون ایرانی نام محمود یا حمید بقایی رو تو برگ رای می نوشتند.

چرا چرند می گید؟ چرا محمود رو بت کردید و صبح و شام جلوش سجده می کنید؟
اگر بگید مردم به دیگری رای دادند. پس معلوم می شه، مردم مثل بقایی و طرفدارانش، صلاحیت رو در محمود خلاصه نکردند.
اگر بخشی از طرفداران محمود انتخابات رو تحریم کردند و اصلاً نیومدن رای بدن. اینا که هم خلاف خود احمدی نژاد عمل کردن _ چون خودش رای داد_ و منش بت بزرگ رو زیر سوال بردن. در درجه دوم رهبری رو قبول ندارند. نظام رو قبول ندارند. چرا که رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات رو واجب دانستند.

از جهان نیوز می خوام به هر عضو فرقه انحرافی که تونست چالش بالا و این سوال ها رو جواب بده جایزه بده.

دیگه دفعه آخرت باشه بگی ۷۰ درصد مردم از مسبب روی کار آمدن روحانی حمایت می کنند. فقط ۱۶ میلیون به رئیسی رای دادن. رئیسی تو برنامه انتخاباتی شبکه ۳ سیما گفت: من دو تا خط قرمز دارم. یکی فتنه و یکی هم انحراف. این ۱۶ میلیون به آدمی رای دادن که یک سر خط قرمزش انحرافه.

از توهم بیاید بیرون خداوکیلی...
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
اما همین در پاسخ شما کافیه بدم:
احمدی نژاد در انتخابات شرکت کرد چون یک حق ویک واجب عینی است و خواست حضرت آقاست.
در آخرین زمان ممکن شرکت کرد چون نمیخواست هیچ تاثیری در کیفیت رای مردم داشته باشه و معتقد هست مردم خودشون بهترین و جامع ترین در تو اون شرایط رو انتخاب میکنن که کردن و نتیجه اون هم بهترین برای مردم از اینکه دارن میبینن چه کردن و بنابراین پخته تر در انتخاب میشن.
شما برو یه فکری به این رد صلاحیتها بکن که یه روزی میاد کریمی قدوسی ها هم بیرون میمونن.میگی نه شب داراز و ....
ضمنا" آقایون اصول سوار و اصلاح چرا سهمشون رو گرفتن مثلا" این کریمی قدوسی اون مدیر کل بود فاملشون سمت گرفت !!!بعدش زبان باز کرد سه متر علیه جریان سوم تیر.
وای بحال نخبه ها اگه خودشون به خواب بزنن و از توده مردم جدا بشن.
بخدا اگه احمدی نزاد نبود همه این مردم معلوم نبود به چه چیز شما ها باید دل می بستن.
اصول سوار ها فقط همینن منتظرن آقا یه حرفی بزنه و از ایشون هزینه کنن یه خورده عقل ومغز به اندازه مغز گنگیشت تو او دو قوله ندارن.
زمان همه چیز رو روشن خواهد کرد.
برادر توهم
Iran, Islamic Republic of
ببین عزیز برادر!
برو به بزرگترات بگو اولین انتخابات زودرس ریاست جمهوری را تا اسفندماه امثال اماده کنند و بعد نظارت بین المللی هم بگذارند( چون مجری و ناظر در کشور ما الان هر دو علیه دکترند و مستقل نیستند و یهو دیدی لاریجانی از صندوق زد بیرون!)، انوقت با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهی دید رئیس جمهور کیست و با چه درصدی از آرای مردم مستضعف و عدالتخواه.
ببینم عرضه این یک کار و دارند!
Iran, Islamic Republic of
سرویس های جاسوسی به سران فتنه نزدیک بودند و هستند.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز سران به اصطلاح فتنه كه در حصرن اونوقت چجوري سرويسهاي جاسوسي بهشون نزديكن؟
و
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد فردی لجوج که از کعبه رانده و از بتخانه مانده
سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
در جریانات سال 88 اصلاح طلبان با پیگیری الگوهای انقلاب مخملی که اکثر آنها اجرایی شد، همچنین با ارتباط گیریهای مستقیم و غیر مستقیم با بیگانگان در صدد براندازی نظام بودند. اگر احمدی نژاد گول خورده ی بیگانه است، اصلاح طلبان خود بیگانه اند. چه بصیرتی شما و امثال شما دارید که لغزشهای احمدی نژاد را میبینید اما نسبت به جریانی که عامل سیاست های بیگانه است، موضعی ندارید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باز شروع شد؟
یعنی این کریمی قدوسی به زودی برای خودش هم از پشت پرده های تکان دهنده ای قراره پرده برداری کنه
عمو چه خبره؟
اینقدر مسائلی که در همه دنیا وجود داره رو با طعم فلفل هندی به خورد مخاطب میدی که دیگه ذائقه ها از این به بعد هیچ ادویه ای رو نخواهد شناخت.
عزیز من، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
Iran, Islamic Republic of
دیگه تهمتی مانده که به احمدی نژاد نزده باشی شما هر چا بیشتر جوسازی کنید مردم بیشتر او را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
خدایا شر نادانان از سر این ملت کوتاه کن حالا بحث جن و پری تمام شد کارایی نداشت مشایی مرتاض هم معلوم شد دروغه . نوبت رسید به خود احمدی‌نژاد . جاسوس !!!!!!!!این چیزها فقط به شماها می خورد نه به احمدی‌نژاد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
امروز رسانه های معاند با جریان اصولگرا بر سر منکوب نمودن احمدی نژاد کاملا هم سو هستند رسانه های اصلاح طلب که تکلیفشان معلوم است !!!! از نظر بسیاری از نیروهای ارزشی امروز انقلابی واقعی احمدی نژاد است و در مورد امثال قدوسی تردید جدی وجود دارد !!! یادمان باشد که در دنیای جاسوسان و خائنین مدعیان بیشتر مورد تردیدند تا انها که موضعشان مشخص و روشن است!!!!!
ضمنا اینکه ایشان از اینکه منتقد احمدی نژاد بوده این همه ذوق زده است بسیار مضحک است و باید به ایشان تبریک گفت به خاطر انکه برنامه های امثال شارون را به خوبی اجرا می کند !!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز پروژه، شیمون پرز!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی این کشور احمدی نژاد نیست که انقدر در بوق و کرناکردید
ریشه مشکلات را پیدا کنید تا مردم عادی از این وضعیت خارج شوند
مشکلات اقتصادی و فرهنگی بیداد میکنه و شما نمایندگان مجلس و مسئولین دیگر از هر باند و جناحی هم که شکمتون سیره برطبل توهمات می کوبید و گور پدر مردم!...
اون از قطع برخی یارانه ها بدون ضابطه و اونم از بیمه سلامت که روی هوا رفت و میلیونها نفر باید تاوانشو پس بدهند و اون هم از قوه قضائیه که بعضی وقتا سلیقه ای عمل می کنه ( راستی برادر روحانی و جهانگیری به کجا رسید؟!) و اونم از وعده های توخالی روحانی و اصلاح طلبان که با انتخابات خرشان از پل گذشت و .... همتون دعواهاتون برای قدرته نه " مردم" اما مردم این وسط فقط " وجه المصالحه " هستند و بس!
سایت جهان نیوز لطفا منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
تو مثلا خیر سرت مسلمانی که تهمت جاسوسی به دکتراحمدی نژاد میزنی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
در جریان دری اصفهانی هم که ایشان افشاگری کرد اول هیاهو کردید ولی بعدا" نامبرده محاکمه و به زندان رفت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجبا اگه اینا رو به روحانی یا مرحوم هاشمی گفته بود مسلمان بود؟
Iran, Islamic Republic of
آخرین تیرتان هم رها کردین ولی باز مردم دکتر احمدی نژاد را دوست دارن،پس بهتره برین سر اصل ماجرا که میخواهین با اتهام جاسوسی برا همیشه تکلیفش ایشان را روشن کنید که در بین مردم اقبالی نداشته باشن.
Iran, Islamic Republic of
جا نمونی یه وقت .........قدوسی
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر جهان نیوز انگلیسی فاسد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تنها انقلابی اصیلی است که پای آرمانهای انقلابی امام مانده است
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تنها انقلابی اصیلی است که پای آرمانهای انقلابی امام مانده است
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
نادر
Iran, Islamic Republic of
ایران همیشه دوزخ ارباب غیرت است...
سرویس جاسوسی اونان که همه چیزو برای خوشون میخوان نه محمود ما که یه خرده هم به ملت داد
حامی
Iran, Islamic Republic of
همانا مردم ما باید در دو جبهه مبارزه کنند با دشمنان خارجی وبا دشمنان داخلی که مانند کاهنان معبد آمون دریک محور قرار گرفته اند وآن ایستادن در برابر عدالتخواهی دکتر احمدی نژاد،
Iran, Islamic Republic of
یکی در کنیا!کنیا!مرتاض هندی سر از کنیا درآورد؟
Romania
من کاملا به این نتیجه رسیدم که یکی از ضد ولایت فقیه ترین سایت ها همین جهان نیوز است چون هرچه در سخنان رفتار و اعتقادات رهبری و امام غور کردم مصداقی برای این رفتارهای دشمن شاد کن این سایت صهیونیستی پیدا نکردم
خامنه ای زنده باد احمدی پاینده باد
توحید
Iran, Islamic Republic of
هرچندبه ظاهرآقای قدوسی حرفهای تخصصی راساده بیان می کنند ولی نهایتا حرفهاشون درست در می آیدیک نمونه اش همین جاسوس هسته ای که اردیبهشت 96درارومیه گفتند وبعداصداش در اومد
Iran, Islamic Republic of
سلام. با اینکه برای اقدامات و کارهای اولیه اقای احمدی نژاد ارزش قائلم. ول ظاهرا دارد مثل خوا بیامرز ایت الله منتظری عمل میکند.
Iran, Islamic Republic of
نبایدتاسف خورد. چگونه است.....؟!!!! این همه هماهنگی بین نوشته های سایت ها ورسانه های دوطیف چپاولگر، وراحت طلب که ظاهرا"مخالف یکدیگرهم هستید، به همراه آقازاده ها برای حفظ قدرت، ومنافتان؛ بی رحمانه با هجمه ای تهمت وافترا به خودی ویاهرکسی که غیرهم پیاله ای، حمله می کنید، واقعا" شرم ندارید، از رهبری وازاین خون شهدا........
تنها
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید آقای نماینده،شما چطور به خودتان اجازه می دهید به هر کسی تهمت میزنید؟عده ای از رهبری جلو می‌زنند و عده ای عقب می‌مانند که این امر باعث میشه که افراط و تفریط جامعه را فرا گرفته و آن هم در بین مسؤلان
Iran, Islamic Republic of
اگر نمی‌دانید بدان سرویس های جاسوس روی مقام پرستان رانت خواران. اقازاده ها. مدیران مالی و بعضی به اصطلاح هنرمندان غرب زده و ۰۰۰۰زوم کرده اند احمدی‌نژاد را از راه درست نقد کنید ملت شناسنامه مسیولین و نمایندگان را درجیبشان دارند
Iran, Islamic Republic of
موسی به ساحران گفت شما اول شروع کنید (ریسمان هاو چوب دستی هایشان را انداختند برای سحر کردن مردم ..... وبعد از آن موسی عصای خود را انداخت واژدهایی برزگ شد که تمام جادو ساحران را بلعیدورسواشون کرد..نقل به مضمون )..این حکایت امروز احمدی نژاد قهرمانه که ناعادلان قدرت دار هرچی تو چنته دارند رو کردندومنتظر عصای (مدارک ودلایل متقن ) احمدی نژاد باشید....
عالی
Iran, Islamic Republic of
مثالت بجا و عالی بود
تشکر
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
اقای کریمی قدوسی دوران این گفتمان ها بسر امده است و این روش نخ نما شده است شما از کوپن های خود استفاده لازم را برده اید شما فکر می کنید امروز این جمعیت از نظر حزبی و جناحی و سیاسی با احمدی نژادهستند ؛ نه این مردم چون با احمدی نژاد هم درد هستند با او همراه شده اند امروز تفکرات و روش های حذفی در کشور بیداد می کند در یک اداره دولتی اگر یک کارمندی بخواهد درست خدمت کند زمین و زمان به او گیر می دهند اول مسئول مستقیم او گیر خواهد داد چرا که ان کارمند خلاف جهت اراده حاکم گام بر داشته ؛ حالا شما می تواند ان کارمند را تحت عناوین مختلف چون توهین به مقدسات داشتن ارتباط با بیگانگان و مشکلات اخلاقی و ..... انرا حذف کنید الان بیش از ده سال است پس از طرح جریان انحرافی از سوی مرد غرق شده در استخر سلطنتی ؛ کسی نیامده توضیح دهد این جریان از چه چیزی منحرف شده ؛ چرا که در صورت دادن توضیح مناسب در مورد انحراف مطرح شده تمام انقلابیون و عدالت خواهان و عاشورایان فریاد خواهند زد ما هم انحرافی می باشیم ؛ بیایم بجای بهره گیری از رویه حذف در جهت بیرون کردن رقیب از صحنه ؛ اول خودمان را بتکانیم و بدیها و زشتی ها را از خود دور کنیم و بعد از ان خود را به تقوا مجهز سازیم و الگو خود را اولیا الهی قرار دهیم انگاه خواهید دید که دیگر احمدی نژاد دشمن نیست بلکه او هم همانند سایرین رعیت جامعه ولایی خواهد بود جامعه ای که رعیت نیز بجهت حاکمیت ولی امر ؛ او هم داری ولایت می باشد و همیشه بعنوان یک سرباز و خادم برای ولی امر خود در مقابل زشتی ها خواهد ایستاد همان کاری را که امروز احمد نژاد انجام می دهد
سید
Iran, Islamic Republic of
ملاک برای ما ولایت است و بس
در مورد افراد ،ملاک حال فعلی افراد است
برادران چرا از تارخ درس و عبرت نمی گیرید
طلحه و زبیر برای اسلام خدماتی داشتند ؛ولیکن به مرور در مقابل امام مسلمین ایستادند و متاسفانه باعث تفرقه و دو دستگی شدند و سر انجام نیز نابود شدند
نباید فرد بت شود و ما بت پرست شویم
ملاک تشخیص حق ،خط اسلام است که معیارهای آن را ولایت تعیین می کند
حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام):
"همانا دین خدا به وسیله شخصیت‌ها شناخته نشود بلکه به وسیله نشانه حق شناخته شود، بنابراین حق را بشناسید تا صاحب حق را بشناسید."
والعاقبه للمتقین...
Iran, Islamic Republic of
جناب معلوم الحال! امروز بیش از گذشته نیازمند ریختن آب به روی جایی است که می سوزه!ً!ً
دنیا دار مکافاته! بدانید که این راه همیشه ادامه داشته و زنده مانده است راهی که حسین علیه السلام پرچمدار آنست... پس آماده بر ملا شدن خیلی چیزها باشید هر چند که چهره سی ساله خیلی ها مشخص شده ... زنده باد آزادی و آزادگی
Iran, Islamic Republic of
دوستدار واقعی سید علی و مردم احمدی نژاد است.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم جنابعالی خیلی بیشتر بهتون میاد که از زبان سرویس های جاسوسی صحبت میکنید تا اقای احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج
محسن
Iran, Islamic Republic of
خوب است بیایید یک مقایسه ای بکنید بین اونایی که طرفدار احمدینژاد هستند ومخالفانش
مثلا چند نفر از طرفداران احمدینژاد که از سران کشور بودند جاسوس هستند و اون طرفیا چند تا شون جاس هستند وبودند
طرفدارای احمدی نژاد چند تا روزنامه دارند و اونطرفیا چند تا
طرفدارای احمدینژاد چقدر دارایی دارند و انطرفیا چند تا
طرفدارای احمدینژاد تو کدوم شرکت بزرگ سهامدار اصلی هستند و اونطرفیا
چند نفر از طرفدارای احمدی نژاد وچه مقدار دزدی کردند وانطرفیا چجور
من همینقدر عرض کنم که حضور احمدینژاد تو دوتا سخنرانی ببین چه زلزله ای بپا کرده که همه از چپ و راست به شدت بر علیه او موضع گیری می کنند
ضمنا عرض کنم نگویید که فلانی و فلانی را گرفته اند بله من هم تایید می کنم ولی کارد هیچوقت دسته خودشو نمی بره