جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳۲

درخواست مقتدی صدر از عربستان برای آزادسازی بیت المقدس

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 571180
صدر از هماهنگی با گروه‌های مقاومت در عراق به منظور برگزاری نشست درباره تصمیم ترامپ درباره قدس خبر داد. وی تاکید کرد، در صورتی که گروه‌ها در حمله به اسرائیل جدی باشند، نخستین سرباز خواهد بود و نه نخستین فرمانده.
درخواست مقتدی صدر از عربستان برای آزادسازی بیت المقدس
رهبر جریان صدر عراق امروز (پنجشنبه) از سازمان کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب خواست به مسؤولیت خود درباره قدس عمل کرده و تنها به محکوم کردن ترامپ اکتفا نکنند.

به گزارش جهان نيوز به نقل اسپوتنیک، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در سخنرانی خود در نجف اشرف در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره قدس گفت: قدس از آن ماست، سرزمین فلسطین سرزمین ماست، روزگار تو چند صباحی بیش نیست.

صدر از کشورهای عربی و اسلامی خواست سفارت‌ آمریکا را به صورت موقت و سفارت اسرائیل را برای همیشه ببندند.

وی از سازمان کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب خواست به مسؤولیت خود درباره قدس عمل کرده و تنها به محکوم کردن آن اکتفا نکنند.

رهبر جریان صدر همچنین از عربستان خواست جنگ را در یمن، بحرین و سوریه هرچه سریعتر پایان داده و ائتلاف اسلامی تحت رهبری خود را برای آزادی قدس اشغالی به این شهر هدایت کند، در غیر این صورت این ائتلاف ننگ و عاری برای همه و قدس خواهد بود.

صدر از هماهنگی با گروه‌های مقاومت در عراق به منظور برگزاری نشست درباره تصمیم ترامپ درباره قدس خبر داد.
وی تاکید کرد، در صورتی که گروه‌ها در حمله به اسرائیل جدی باشند، نخستین سرباز خواهد بود و نه نخستین فرمانده.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این بنده خدا یا خیلی گیج هست یا خودش رو به گیجی میزنه. تو از کی رفیق شفیق بن سلمان کثافت شدی که براش پیام میدی؟ بعضی از فرزندان بزرگان دین معلوم نیست چه بلائی سرشان میاد که به سنگلاخ میزنند. چند تا نمونه اش را هم توی مملکت خودمان داریم.
دوست
Iran, Islamic Republic of
اقای صدر و جریان انقلابی او اولین کسی است الان پیشنهاد مواجه نظامی عملی با اسراییل میدهد در حالی که دهها سال است فقط محکوم می کنیم ک شعار میدهیم و عملی در کار نیست!
از طرفی دعوت عربستان در این شرایط برای مواجه با اسراییل یعنی خنثی کردن توطئه نفاقش در دنیای اسلام که بیشتر در خدمت امریکا و اسراییل بوده است!
از طرفی نیروهای مقاومت در سرایا السلام در مقابله با داعش زبانزدند و جیش المهدی در سال های اشغال عراق توسط امریکا در نجف و کربلا علیه امریکایی ها هنوز در حافظه ارتش امریکا زجر و درد است و این نیروها تحت فرماندهی اقای صدر بوده و هستند.
اقدام او در نقد دولت اقای مالکی بخاطر فساد در دولت و اجازه به برخی بعثی ها که اتفاقا در ارتش عراق بودند نشان داد چگونه به انقلاب ملت عراق خیانت کردن و با داعش همسو شدند.
و وقتی به حوالی بغداد رسیدند اولین یگانهای مردمی مقاومت تا قبل صددر استفتاء علما،همین جریان صدر بود که شجاعانه جنگید و بهمین دلیل در عمده ایتانهای عراق ذی نفوذ است.
دعوای سیاسی برخی مسئولین ما با او را باید در استقلال او دنبال کرد که برای خود و جریان صدر ارزش قائل است و تاکید دارد باید با رعایت استقلال ،در کنار هم با دشمنان جنگید نه اینکه ما در زیر چتر دیگران و تابع دستور انها باشیم و این حرف کاملا حق ایی است.
علی ایحال حتی اگر ما نخواهیم اما هم امریکایی ها و هم مردم شریف عراق و رزمندگان جبهه مقاومت به اقای صدر و نیروی مقاومت تحت فرماندهی او ایمان دارند.هم دوس و هم دشمن!
چه خوب است پیشنهاد او عملیاتی شود تا اسراییل بیش از این با فراقت بال کشورهای اسلامی را بجان هم نیاندازد و داعش های بعدی را خلق نکند!
به دوست
Iran, Islamic Republic of
دوست جان ژنرال انور عشقی سعودی که چند بار با ژنرالهای اسرائیلی ملاقات کرد و بن سلمان و ترامپ و کشورهای حاشیه خلیج فارس بجز قطر قرار گذاشتند با اسرائیل علیه ایران متحد بشن
United States
رهبر جریان صدر همچنین از عربستان خواست جنگ را در یمن، بحرین و سوریه هرچه سریعتر پایان داده و ائتلاف اسلامی تحت رهبری خود را برای آزادی قدس اشغالی به این شهر هدایت کند، در غیر این صورت این ائتلاف ننگ و عاری برای همه و قدس خواهد بود.
این که حرف بدی نیست
Iran, Islamic Republic of
شایدم کمی هوشمندانه و با برنامه ریزی قبلی!
سقا
Iran, Islamic Republic of
درخواست از عربستان برای آزاد سازی قدس؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
مگه عربستان نوچه آمریکا نیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این جنگ تا پایان عمر زمین ادامه دارد ما بکش اونها بکش دویست سال ما پیروز میشیم باز دویست سال اونها تاریخ درس عبرت خوبی است برای کسانی که نان این کاسبی را میخورند و کسانی که از هر دو طرف طبق گفته های ادیان خود در این راه شهید میشوند ما آنجا را حق خود میپنداریم و آنها هم حق خود پس بجنگ تا بجنگیم هم خداوند به آنها وعده بهشت داده هست هم به ما پس بجنگ تا بجنگیم زنده باد اسلام و آزادی سرزمین قدس
Iran, Islamic Republic of
دید مقتدی صدر نسبت به عربستان مثل
دید حسن روحانی نسبت به آمریکاست
Iran, Islamic Republic of
شبیه ش توایران همین آقازاده های ژن ترتری که ادعاشون هم میشه فراوان داریم که دل به نوکر دشمن اسلام داده اون کاری براش بکند حتما سلمان یه لشگر بهش میده ومقتدا هم فرمانده (البته تو پلی استیشن )
ولی
Iran, Islamic Republic of
راهپیمایی شبیه اربعین با حضور همه فرق اسلامی به سمت مرزهای فلسطین راه بینذازید برای زیارت؟بسیار کم هزینه وپرسود؟
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای صدر باور دارد که عربستان این کار را خواهد کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
اقای صدر متاسفانه سوراخ دعا را گم کرده ای
Iran, Islamic Republic of
آقای صدر دنبال خود نمایی و مطرح کردن خود است
حالا که همه زحمات را حشدالعبی و نیروهای آیت الله سیستانی کشیده اند، می خواد به وسیله عربستان در فضای سیاسی عراق صاجب نفوذ و قدرت بشه
حشدالشعبی
Iran, Islamic Republic of
اظهارتتون نسنجیده و عوامانه است!
لطفا بفرمایید قبل از استفتا مراجع و اطراف بغداد اولین نیروهای مردمی علیه داعش و توقف انها چه کسانی بودند؟
شما که هنوز جریانات سیاسی و قدرت نفوذ آنها در عراق را نمی شناسی بهتر است سکوت کنی.
جریان اقای صدر یک%D
Iran, Islamic Republic of
طرف مثل ترامپ و بن سلمان كاملاً قاط زده !!!
آدمیزاد
Colombia
اگر این عربها غیرت داشتند همان شصت سال پیش مثل پخمه ها فلسطین را از دست نمیدادند ، حالا دیگه دیر شده
Iran, Islamic Republic of
چطور شما هرات و بحرین و آذربایجان و هسته‌ای و گاز رو نه مفت، مفت مفت به بریتانیا و روس و آمریکا و نروژ فروختید. همیشه هم تهش که نگا می‌کنی یه عده اجنبی پرست احمق و خودفروش می‌بینی که ضعف و پست‌فطرتی خودشون رو اینجوری توجیه می‌کردن که دختر خودم بوده دوست دارم به هر قیمتی شده به هر هرزه بی‌شرفی شوهرش بدم تا نترشه!
آدمیزاد
Colombia
بله ایرانی ها هم در طول تاریخ بیغیرتی و خطا هایی داشته اند، اما فرقش در اینست که 1-عربها ضعیفکش اندو اگر زورشان به قدرتهای بزرگ نرسد عقده اش را بر سر ملتهای بی دفاع همچون یمن و شیعیان بحرینی خالی میکنند و یا به تروریسم روی می آورند در حالیکه ایرانی ها به مردم بی گناه آزار نمیرسانند
2-ایرانی ها از کسی کمک نمیگیرند و کسی هم به ایرانی ها کمکی نمیکند در حالیکه همه دنیا از هر ملتی مشغول همیاری و دلسوزی برای فلسطینی هاست اما انگار خود فلسطینی ها واتحادیه عرب چندان حال و حوصله پرداختن به فلسطین راندارند
خوب پس شاید سزاوار این تحقیر باشند
بهرام
Iran, Islamic Republic of
اول مراقب خطر داعش و داعش مسلک ها باشید چون درگیرشدن به ماجرای قدس که درست هم هست غفلت از توطئه دشمن ازجای دیگرباشید دوم هی نگویید ترامپ بلکه بگویید استکبار و صهیونیزم....
رر
Iran, Islamic Republic of
ما نيز اگر غيرت داشتيم شهرهاي اذربايجان خودمان را از دست روسها ازاد مي كرديم!؟
Iran, Islamic Republic of
این‌عکس مقتدی صدر با خائن الحرمین‌ فوتاشاپه یا حقیقت داره؟
اگه فتوشاپ باشه یه بی اخلاقی رسانه ای هست که از جهان بعید بود این حرکت!!!
عکس
Iran, Islamic Republic of
رهبرمون هم عکس با علی عبدالله صالح دارد که صالح به اقا انگشتر هدیه میدهد،خوب روحانی با اوبامای ملعون هم صحبت و ظریف با کری مصافحه می کند،چه نایجه ای بگیریم؟!
یعنی رهبری و .... رفیقند با اونا؟!
یا اقتضای تعاملات سیاسی و جهانی و منطقه ای چنین نشست هایی را سبب می شود؟!
عومافریبی تا کجا؟!
تا ماههای پیش رو،هتاکان به آقای صدر در این سایت بواسطه تاکتیک های مبارزاتی او و به نفع جبهه مقاومت،بدجوری شرمنده می شوند!
و چقدر زشت خواهد عوام بودن و ملون بودن!
ان سید مقتدی الصدر و انصاره حلفا حشد الشعبی و انتم لا تشعرون .
Iran, Islamic Republic of
تو خبرگزاری های دیگر هم هست ورسما این دو با هم دیدار کردند!
Iran, Islamic Republic of
هه هه هه جنگ علیه اسرائیل که عربستان هم باشه و مقاومت هم بخواد در کنارش با هم بجنگن‌خوب اینجوری فاتحه نیروهای مقاومت خوندست .مث اینکه یادش رفته عربستان همین آخرین راز خودش و افشا کرده و لو داده که اسرائیل معشوقه پنهانی و نامشروعش هست و خود صهیونیست ها لو دادن که عربستان بیچارشون کروه بس که اصرار میکنه به ایران حمله کن بابا همین دو سه روز پیش بود حالا اومدید اینجا کامنت میزارید که آره مقتدا صدر فلان بهمان قبولش دارن هر کی قبولش داره بره زیر لوای صدر با اسرائیل بجنگه . ما خودمون آقا داریم که تو سیاست و درایت شهره عام و خاصه هر وقت امر کنه صاف میریم تو شکم اسرائیل
حلیم
Iran, Islamic Republic of
ملت عراق باید به صدر بگویند شما برای بیرون راندن داعش که در عراق چه خیانتهای کردند شما چندمین سرباز بودی که می جنگیدی که حالا می خواهی اولین سرباز .اینهم در صف بن سلمان که خودش نوکر اساییل است .
حشد الشعبی
Iran, Islamic Republic of
ملت عراق به فرزند قهرمان خود-صدر و صدریون- زمانی که تو و امثال تو منتظر داعش تا 40 کیلومتری مرز ایران بودید، در دیاله و سامرا ،غرب استان کربلا، شمال بغداد به سمت تکریت و تلعفر و همه جا در حال مقاومت بود.افتاد؟
بعداکه حاج قاسم عزیز و مشاوران امدند و علما حکم جهاد دادند، اوضاع بسمت پیشرفت جبهه مقاومت تغییر یافت.
راستی چند سالته؟!
Iran, Islamic Republic of
مقتداصدر هم از توبره میخوره و هم از اخور .
ادب
Iran, Islamic Republic of
معلومه یا چوپونی یا چوپان زاده که ادبیاتت این چنین است!
سید مقتدی اگر برای مذاکره با این مردک بن سلمان، بخواهد برای پایان دادن به جنگ یمن، کاهش فشار به مبارزان بحرینی و کنترل حماقتهای آل سعود، قدم خیری بردارد جرم است؟ اما مذاکره مستقیم مسئولین دولتی ما با امریکا برای رفع تحریمها ، عبادت است؟
چطور رهبری اجازه مذاکره با شیطان بزرگ-امریکا- را در موضوع هسته ای داد، اخ نبود اما اگر سید صدر برای پایان دادن به تهاجم علیه مردم یمن و بحرین برود ملاقات آن ملعون، اخ می شود؟
حسن روحانی و ظریف تو بغل اوباما و کری غش میکنند در مذاکرات هسته ای، مذاکره با شیطان بزرگ نیست؟!
چرا بعضی اینقدر درکشون پایین و ادب شان تعطیل است؟
سید صدر نعوذ بالله اگر روزی مثل سید مجید فرزند ایت الله العظمی خوی هم پیاله امریکایی ها شد، در نجف قبرش را دو نبش میکنند اما شکر خدا چنین نبوده و نیست .
شما فکری به حال مسئولین خودمان بکنید که یا غش در بغل امریکایند یا اروپا!
و در برابر شهادت شهید ایت الله شیخ نمر....حبس شیخ زکزاکی...شیخ علی سلمان...حبس خانگی شیخ قاسم و کشتار مردم شیعی بحرین ویمن و نیجیریه ، فقط محکوم میکنند! و کشتی کمکهایشون هم بجای بندر حدیده یمن با تشر امریکا، سر از جیبوتی در میاورد!
با ادب باش تا بزرگ شوی!
Nabati
Iran, Islamic Republic of
شیخ کم عقل ساده لوح تو که رفتی سر سفره وهابی ها نشستی حرف مفت نزن کور شده ای و بصیرت نداری ببینی چندین سال است که عربستان مزدور آمریکا و اسرائیل شده و بیشترین کمک را به آنان می کند معامله ۵۰۰ میلیارد دلاری رو ندیدی ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
بقول شاعر شطر در خواب بیند پنبه دانه آقای صدر نیازی نیست از عربستان درخواست جنگ با اسرائیل را بکنی از عربستان بخواه اینقدر مسلمانان را نکشد جنگ با اسرائیل ارزانی اش ما را بخیر تو امیدی نیست شر مرسان .
Iran, Islamic Republic of
مچموع دور کمر این دو نفر تقریبا 4 متر است .
عقل
Iran, Islamic Republic of
واقعا این کامنت ارزش چاپ داشت دوستان جهانی؟!